View Full Version : Mistä jakolaatikon välitys 410 suskaan???
Sellanen idea tosiaan oli, että välittäis ton suskuukkelin jakiksen. Elikkäs mistä sellasen sais sopuhintaan? Muistelin että joku mies niitä olis tehnyt jossain Valkeakosken suunnalla...Niin ja onko mahdollista tehdä välitys itse? Alkaa oleen pikkuhiljaa sellanen olo, että suikkasta lähtee kori pois rungon päältä, jos ei sitä saa kulkemaan hiljempaa:D
Laittakeepas tietoo, missä ja mihin hintaan joku niitä jakiksia välittää? Niin ja onko se itse välittäminen tosiaan mahdollista?
Kiitokset jo etukäteen...:p
Niin ja onko se itse välittäminen tosiaan mahdollista?
Kiitokset jo etukäteen...:p
riipuu asentajan ammatti taidosta
Täältä palstalta yhteys nimimerkki Tossuun ja alkaa vauhti tippua.
Tiedot on jo saatu jakiksen välittämisestä...ikävä kyllä sellaisen saaminen kuulemma kestää, sillä aihioita ei ole mistä tehdä:o
Otat ne ratakset sieltä sun jakiksesta irti, niin siinä on aihiot!-> lähetät-> odotat... Niin mä tein aikoinani...
Tiedot on jo saatu jakiksen välittämisestä...ikävä kyllä sellaisen saaminen kuulemma kestää, sillä aihioita ei ole mistä tehdä:o
Jaa mistäs päin noita sais ja oliko hinnasta puhetta??
Racingrabbit
15.09.2008, 20:21
-Häkkinen (0400 340168) tekee Outokummussa välityksiä Suzukin laatikkoon
-Sakari65:llä Joensuusta (045 1360112) voi myös löytyä valmista välitettyä vaihtolaatikkoa
www.offroadtarvike.fi Juuassa myynnissä välityssarjoja Suzukiin
-Tampereen Autovaraosalla (03 3140 3111/Peura) hyllyssä yksi tehdastekoinen sarja merkkivalolliseen laatikkoon
Tuossa nyt sellaiset mitkä tuli äkkiseltään mieleen Valkeakosken Tossun lisäksi