PDA

View Full Version : chevy blazer akselit alle ????

Rekisteröimätön
10.09.2008, 14:51
Mitkähän laittais chevyn alle ehdoituksia ja akseleita saa tarjota .
oisko volvon porttaalit vai dana 60 vai jotkut nyt alla dana 44 etu taka 12 bolt
renkaina 35-37"

Rytari
10.09.2008, 16:24
riippuu niin paljon käytöstä... täällä ehdotetaan heti niin villejä akseleita että... d44 ja 12 bolt on ihan ok sunnuntaioffarin akseleita kunnossa ollessaan ja niihin saa hyvin kaikkia lukko ja vetarijuttuja... molemmat muuten hajoo sitten jossain vaiheessa vakiohiluilla...

d60 ja 14 bolt on se kaikkien ehdottama maatamullistava yhdistelmä... joo, ehkä se sitte on, itse en tolla 14 bolt ole vielä ajanut metriäkään mutta on 50 euron akselille tullu silti hintaa jo puolitoista tonnia mutta aika näytää kannattiko

mä en edes yritä ehdottaa noita edellisiä, mun mielestä sinne alle täytyy heti laittaa rockwellit tai vastaavat niitä saa halvalla ja on kestäviä jenkithän niitä laittaa jatkuvasti omiinsa.... mistään muusta ei sitten ollutkaan puhetta

Rekisteröimätön
10.09.2008, 19:31
riippuu niin paljon käytöstä... täällä ehdotetaan heti niin villejä akseleita että... d44 ja 12 bolt on ihan ok sunnuntaioffarin akseleita kunnossa ollessaan ja niihin saa hyvin kaikkia lukko ja vetarijuttuja... molemmat muuten hajoo sitten jossain vaiheessa vakiohiluilla...

d60 ja 14 bolt on se kaikkien ehdottama maatamullistava yhdistelmä... joo, ehkä se sitte on, itse en tolla 14 bolt ole vielä ajanut metriäkään mutta on 50 euron akselille tullu silti hintaa jo puolitoista tonnia mutta aika näytää kannattiko

mä en edes yritä ehdottaa noita edellisiä, mun mielestä sinne alle täytyy heti laittaa rockwellit tai vastaavat niitä saa halvalla ja on kestäviä jenkithän niitä laittaa jatkuvasti omiinsa.... mistään muusta ei sitten ollutkaan puhetta

Etu akselilla karpiolan osia ja vahvemmat ristikot takana vahvemmat tikut ja lukko
ajelu on kevyttä offailua ei kisoja!!! vielä,, mut ehkä tulevaisuudessa tojolla tuli joitain harraste kisoja käytyä ... Missä hinnoissa d60 ja 14bolt ja mistä löytyy

Jare
10.09.2008, 21:41
Mitäs karpiola on tehny eteen??? Olisko kuvia laittaa????

Henk. kohtaisesti ajaisin noilla nykyisillä akseleillas niin kauan, ku kestäävät ja sillä välin hankit itelles ensin sen D60 etupään ja sit vasta sille pariks joko D60 tai D70 tai 14bolt taka-akselin. Siks enste kannattaa hankkia etupään akseli, ku ne on vaikeempia löytää ja kalliimpia kans.

Uskoisin, että halvimmalla löydät D60 letukan etuakselin ameriikan ihmemaasta, ku taalakin on nykyää kohtuu halpaa suhtees euroihi.

Tuommoseen D60 etuaksulaanhan saa sit jo nykyään melko "jyrkkää" kamaa, jos ei vakiona kestä safareilla ajelemista.

mauno
11.09.2008, 08:29
rytaria lainatakseni jos ameriikan pojilta käy osia hakemaan niin rockwellit kannattaa ottaa, saadaan tännekin sit kuvia niiden sovituksesta! =)