PDA

View Full Version : Kirjautuneena pysyminen tökkii.


Kumikameli
09.09.2008, 16:23
Elikkä joudun jostain syystä vähänväliä kirjautumaan uudelleen sisään vaihka olen lukemassa jotain jutta ja en missään vaheessa paina itseäni ulos kun taas vanhalla sivustolla sai palloilla ihan rauhassa ilman että lensi pihalle ennen omia aikojaan.

Missä vika?

pattis
09.09.2008, 16:51
Sama vika täälläkin...:confused:

offroadjouni
09.09.2008, 20:07
Kyllä minulla pysyy tunnus loggaantuneena. Mikä käyttis ja selain käytössä? Tyhjennättekö selaimesta cookieita (=evästeitä)?

Byrocrat
09.09.2008, 21:37
Kyllä minulla pysyy tunnus loggaantuneena. Mikä käyttis ja selain käytössä? Tyhjennättekö selaimesta cookieita (=evästeitä)?

Sama ongelma täällä jollei rastita "kirjaudu automaattisesti" kohtaa. Silloin ei ole pysyvyysongelmaa!
Jollei niin ilmoittelee välillä, että kirjautumisaikasi on päättynyt, kirjaudu uudelleen, esim jos on pitempään miettinyt jotakin postauksen tekstiä.
Inhorealisti

offroadjouni
10.09.2008, 07:11
Jos "kirjaudu automaattisesti" ei ole ruksitettu ei kirjautumisen pitäisikään pysyä pitkään päällä. Pistäkää ruksi päälle, ja loggautukaa ulos lopetettuanne - jos ette halua että olette koko ajan kirjautuneena.

Byrocrat
10.09.2008, 11:49
Jos "kirjaudu automaattisesti" ei ole ruksitettu ei kirjautumisen pitäisikään pysyä pitkään päällä. Pistäkää ruksi päälle, ja loggautukaa ulos lopetettuanne - jos ette halua että olette koko ajan kirjautuneena.

Näin olin päätellytkin! Vanhassa järjestelmässähän tuota ei tarvittu vaan siellä pysyi kirjautuneena ilman ruksauksiakin niin pitkään kuin palstalla surffaili.

Homma toimii kyllä näin ihan loistavasti kunhan sen ensin tiedostaa:)
Inhorealisti:)

Kumikameli
10.09.2008, 15:46
No nyt on automaatio päällä, nyt kai toimii.

pattis
10.09.2008, 22:18
Siis se pitää joka kerta ruksata kun kirjautuu?

JiiPee
11.09.2008, 07:29
Siis se pitää joka kerta ruksata kun kirjautuu?

Juu. Jos haluat, että kirjautuminen pysyy päällä, niin laita se ruksi. Jos haluat olla seuraavalla kerralla automaagisesti kirjautuneena, älä kirjaudu ulos offipalstailu-sessiota lopettaessasi.

Jos ruksin laittaminen ei auta, vaan kirjatuminen pitää tehdä uudestaan ja uudestaan, niin cookiet ei jostakin syystä sitten kait pysy. Jotkin vakoiluroskan poisto-ohjelmat saattaa kohdella cookieita huonosti. Ainakin minulla häviää sen ruksin vaikutus, jos ajan Ad-Aware:n. Eihän joissakin selaimissa olisi ominaisuutta, että ne poistaa cookiet sulkeutuessaan?

terppi
11.09.2008, 19:34
Juu. Jos haluat, että kirjautuminen pysyy päällä, niin laita se ruksi. Jos haluat olla seuraavalla kerralla automaagisesti kirjautuneena, älä kirjaudu ulos offipalstailu-sessiota lopettaessasi.

Jos ruksin laittaminen ei auta, vaan kirjatuminen pitää tehdä uudestaan ja uudestaan, niin cookiet ei jostakin syystä sitten kait pysy. Jotkin vakoiluroskan poisto-ohjelmat saattaa kohdella cookieita huonosti. Ainakin minulla häviää sen ruksin vaikutus, jos ajan Ad-Aware:n. Eihän joissakin selaimissa olisi ominaisuutta, että ne poistaa cookiet sulkeutuessaan?
AdAware poistaa noi vaa silloi, jos poistaa MRU-töhnät kans.. Ei muuten.

JiiPee
12.09.2008, 09:31
AdAware poistaa noi vaa silloi, jos poistaa MRU-töhnät kans.. Ei muuten.

Ai se onkin siitä kiinni. Hyvä tietää, kiitos.