panic_playgirl
23.02.2003, 11:40
rakas päiväkirja eli päikkis. näin viime yönä ihan kummallista unta! meiä koulus oli kyl oikeen helvetti irti; super tiukkis matikan opettajani ei saanu pidettyy meiä luokkaa kuris, kuraattori oli rakastunu seiskaan ja taisinpa taas vetästä jotai keioa turpaan. tää ny on mun unis ihan normaalia mut se outo juttu oli et mun piti yrittää pelastaa jossain kaapis olevii mini-norppa/saukko/hylje hässäköitä ja aina joku niistä limasista mut söpöistä rasvapalluroista meni mun taskuun. outous jatkuu. koulussa palloillessani paikalle tulee pari ohjaajaa mun niin kutsutulta kotisalilta jotka alkoivat selostaan mun uutta ohjelmaa johon liitty esim. uimista jota inhoon yli kaiken.
yllätys yllätys jouduin tappeluun ja juoksin piiloon metsään. siel metsäs sit melkee mun päält luikerteli kolme ISOA käärmettä (en oo niidenkää paras frendi..). mulla on paljo mustia aukkoja täst unesta ja seuraava minkä muistan on et istun needle pointissa lävistäjän ja tatskaajan kaa. jostai syyst ei puhuta tä lävistäjän kaa vaan molemmilla on näppis joilla asiansa saa hienosti kirjotettuu. paitsi jos on kuolettavan hidas typooja niinku minä siinä unessa olin. ja taas jokus saukkohylje vänkyröi mun taskussa.
mainittakoon et noi mini-hylje jutut nauro ku niitä silitti..
onko mulla joku alemmuuskompleksi? tuleeko musta eläinaktivisti? alanko mä uimaan? saanko mä laitettua lisää läväreit napaan? ketkä kolme käärmettä mua pelottaa?
me luv u 2
yllätys yllätys jouduin tappeluun ja juoksin piiloon metsään. siel metsäs sit melkee mun päält luikerteli kolme ISOA käärmettä (en oo niidenkää paras frendi..). mulla on paljo mustia aukkoja täst unesta ja seuraava minkä muistan on et istun needle pointissa lävistäjän ja tatskaajan kaa. jostai syyst ei puhuta tä lävistäjän kaa vaan molemmilla on näppis joilla asiansa saa hienosti kirjotettuu. paitsi jos on kuolettavan hidas typooja niinku minä siinä unessa olin. ja taas jokus saukkohylje vänkyröi mun taskussa.
mainittakoon et noi mini-hylje jutut nauro ku niitä silitti..
onko mulla joku alemmuuskompleksi? tuleeko musta eläinaktivisti? alanko mä uimaan? saanko mä laitettua lisää läväreit napaan? ketkä kolme käärmettä mua pelottaa?
me luv u 2