View Full Version : Garmin Suomi Pro kartat?
Uuutta ja "ihmeellistä" Garminiin.
http://www.garmin.fi/pdf/SuomiPro.pdf
Onko kenelläkään vielä kokemuksia eli miltä oikeasti näyttää gps-kapulan, esim 60Cx, näytöllä ja miten toimii tietokoneella vai onko edes tietokoneelle mahdollista tuota siirtää? Mainoksissa puhuvat vain valmiiksi muistikortille ohjelmoidusta kartasta.
Hintaa on näköjään kovasti mutta toimiiko sama kortti useammassa laitteessa tai pystyykö kortista tekemään varmuuskopiota hukkumisen varalle:rolleyes:
Näyttää ainakin upealta screenshoteissa.
Kuinkahan joutusaan mahtaa pyöriä käsikepsissä? Saattaa kestää hetkisen ennenkuin päivittää aina uutta ruutua näytölle...
PC:n näytöllä tuo olisi varmasti pätevä.
Saamaa ominaisuutta sai johinkin karttoihin myös CompeGPS:ään.
Eri hintaan tietty.
Onkos jo tullu kokemuksia ko. kartoista jollekin?
Hieman tuossa taas virinnyt ajatus gps kapulan vaihdolle ja tuollainen kosketusnäyttöinen oregon olisi yksi herkullinen vaihtoehto, mutta tuo kartta asia vielä arveluttaa.
Mapsourcen kartathan tuohon myös näköjään kävisi.
Garminin kartat ei suoraan sovi, ainakaan tietääkseni, känny GPS softiin. Ite oon muuntanut joskus parin ohjelman avulla Garminin topokarttoja sopimaan SmartComGPS ohjelmalle joka pyörii S60 3rd ed. luureissa. Tosin ovat aika paljon heikomman näköisiä kun oikeessa gepsissä, mutta ei sentään niin heikkoja kun koneennäytöllä, Garminin softan esikatselussa.
Nyt mulla on kansalaisen karttapaikasta otettuja kuvia, siis karttoja, jotka kalibroituna valmiiksi. SmartComGPS sutjakkaasti pyörittää vanhassa E70 luurissa niitä eikä autolla niin lujaa pääse etteikö jälki piirtyisi.
Hyvin toimii läppärissä nrouten kanssa ja nuvi300 kalikassa. Ehkä jopa toimii kevyemmin mitä vanhemmat karttalehdet...
Uuutta ja "ihmeellistä" Garminiin.
http://www.garmin.fi/pdf/SuomiPro.pdf
Onko kenelläkään vielä kokemuksia eli miltä oikeasti näyttää gps-kapulan, esim 60Cx, näytöllä ja miten toimii tietokoneella vai onko edes tietokoneelle mahdollista tuota siirtää? Mainoksissa puhuvat vain valmiiksi muistikortille ohjelmoidusta kartasta.
Hintaa on näköjään kovasti mutta toimiiko sama kortti useammassa laitteessa tai pystyykö kortista tekemään varmuuskopiota hukkumisen varalle:rolleyes:
Mulle taannoin garminin maahantuoja sanos että karttoja ei saa kuin yhteen laitteeseen kerrallaan ja jos halus vaihtaa laitetta gps:sää/ tietokonetta niin pitää antaa vanha laite maahantuojalle niin saa uuden kartta softan taas. Joten jätin ohjelman ostamatta
Näin ymmärsin kinattuani puolituntia puhelimessa.. Korjatkaa jos olen väärässä
Saako näitä uusia Garminin SuomiPro karttoja siirrettyä Oziin jotenkin?
Entäs vanhempia Garminin karttoja, miten ne saa Oziin?
-Paavo