Kirjaudu sisään

View Full Version : Nuoret miehet

VonLeka
25.08.2008, 17:30
Valitettavana asiana olen huomannut, että hinttimäisyys on viimeaikoina lisääntynyt valitettavan paljon nuorten miesten keskuudessa.

Muutoksen näkee jo torikuvassakin, mutta erityisen hyvin sen näkee ns. iltaelämässä. Etenkin viikonloppuiltoina on helppo nähdä, miten valitettavan monet pukeutuvat ja käyttäytyvät kuin homppelit, keskustelevat muotivaateostoksista ja käyttävät rahaa hiustenhoitotuotteisiin enemmän kuin ruokakauppaan. Myös neitimäinen juoruilu, diivailu ja erikoiskahvien litkiminen ovat nykyhomppelinuorison lempiharrastuksia.

Kerrosvärjättyä tukkaa ja homppelivaatteita näkee valitettavan paljon.

SukiSuki
25.08.2008, 17:37
Valitettavana asiana olen huomannut, että hinttimäisyys on viimeaikoina lisääntynyt valitettavan paljon nuorten miesten keskuudessa.

Muutoksen näkee jo torikuvassakin, mutta erityisen hyvin sen näkee ns. iltaelämässä. Etenkin viikonloppuiltoina on helppo nähdä, miten valitettavan monet pukeutuvat ja käyttäytyvät kuin homppelit, keskustelevat muotivaateostoksista ja käyttävät rahaa hiustenhoitotuotteisiin enemmän kuin ruokakauppaan. Myös neitimäinen juoruilu, diivailu ja erikoiskahvien litkiminen ovat nykyhomppelinuorison lempiharrastuksia.

PEESI!!!!!

Bänkster
25.08.2008, 17:40
Sille on nimikin.
Sitä kutsutaan metroseksuaalisuudeksi.

Rekisteröimätön
25.08.2008, 19:10

Missäs tuppukylässä Von Leka oikein asustelee? Ja etkös sä von Leka itsekin liikuskele enimmäkseen poikaporukassa? Siitäkin vois vetää jos jonkinlaisia johtopäätöksiä eli ulkonäkö saattaa antaa vääriä singnaaleja. Kannattaisko seurata muodin muutoksia eikä heti arvostella nuorisoa!

lavanelikko
25.08.2008, 19:58
Eiköhän noita kutsuta nykysellään fruittareiksi ja olihan niitä jo antiikin kreikassakin... Kattelepa vaan vanhoja ruukkumaalauksia niin sieltä löytyy "nättejä poikia" paljon. Ei se maailma niin kauheasti muutu vuosien saatossa...

HV
25.08.2008, 20:33
on ihan turhaa ja naurettavaa alkaa syytteleen ihmisiä siitä miten pukeutuu ja käyttäytyy, jokainen elää niinkuin parhaakseen näkee eikä se ole toisilta pois.

Nalle
25.08.2008, 20:38
Pitäisköhän sun Leka vaihtaa kippolaa, jos kerta noin ahistaa..

Edittinä:
Ja meikäläinen ainakin ihan mielellään tilaa jonkun erikoiskahvin, kun joskus pääsen vähän vaihtelevampaan kahvilaan.. Tuota perusrapaa kun saa kiskoa muutenkin ihan yli äyräiden.. Jos tuo kahviasia tekee meikäläisestä homon, niin ollaan sitten homoja hymyssä suin. :D

Ja Saija muuten tais tuossa alapuolella kiteyttää tämän keskustelun naisnäkökulmallaan aivan kiitettävän hyvin.

Saija
25.08.2008, 21:01
Heitetään tähän nyt "naisnäkökulmaa"... Ja voin puhua vaan omasta puolestani (teen sen omalla nimellä ja naamalla).

Se, että haluaa näyttää näyttää hyvältä ja on valmis uhraamaan siihen aikaa ja rahaa, ei mielestäni nykypäivänä ole "hintahtavaa". Huoliteltu ulkonäkö ja siistit vaatteet kun mennään RAVINTOLAAN, on mielestäni suotavaa. On eri asia olla omassa tallissa vetämässä kalsarikännejä suomiverkkarit reisissä, persvako heiluen. Jokainen tehkööt seiniensä sisällä mitä haluaa.

Mutta jos oikeasti lähtee ihmisten ilmoille, on jo kunnioittavaa haista muullekkin kuin viikon vanhalle hielle, tukka paskasena päätä myöten roikkuen. Sitten ihmetellään kun mennään hampaat pesemättä ehdottelemaan lähempää kontaktia, niin naiset nyrpistää nenää.

Itse tykkään katsella kaikkea kaunista, oli se mies tai nainen. Ja mielummin katson miestä, joka on huolehtinut ulkonäöstään sen verran, että päällä on puhtaat ISTUVAT vaatteet, kroppa jotain muuta kuin kaljatynnyri ja hiukset jotka sopivat ihmiselle. Ja voi hyvää päivää jos sillä miehellä sattuu vielä olemaan mua viehättävää hajustetta... Grrr...

Ja yksi asia mikä oikeasti saa kiinnostuksen lopahtamaan on likaiset kädet... Ja tuosta aiheesta ei sen enempää.

Mutta, jokainen saa olla omaa mieltä. Jos jokainen tykkäisi samanlaisesta, olisi tässä maassa aika monta sinkkua enemmän ja moni lapsi olisi jäänyt syntymättä. Kukin käy juuri sellaisessa raflassa missä viihtyy ja voi olla oma itsensä. Puvun kanssa tai ilman.

Morjenz
25.08.2008, 22:04
Heh heh... hyvä topicci :P

Byrocrat
25.08.2008, 22:22
Heitetään tähän nyt "naisnäkökulmaa"... Ja voin puhua vaan omasta puolestani (teen sen omalla nimellä ja naamalla).

Se, että haluaa näyttää näyttää hyvältä ja on valmis uhraamaan siihen aikaa ja rahaa, ei mielestäni nykypäivänä ole "hintahtavaa". Huoliteltu ulkonäkö ja siistit vaatteet kun mennään RAVINTOLAAN, on mielestäni suotavaa. On eri asia olla omassa tallissa vetämässä kalsarikännejä suomiverkkarit reisissä, persvako heiluen. Jokainen tehkööt seiniensä sisällä mitä haluaa.

Mutta jos oikeasti lähtee ihmisten ilmoille, on jo kunnioittavaa haista muullekkin kuin viikon vanhalle hielle, tukka paskasena päätä myöten roikkuen. Sitten ihmetellään kun mennään hampaat pesemättä ehdottelemaan lähempää kontaktia, niin naiset nyrpistää nenää.

Itse tykkään katsella kaikkea kaunista, oli se mies tai nainen. Ja mielummin katson miestä, joka on huolehtinut ulkonäöstään sen verran, että päällä on puhtaat ISTUVAT vaatteet, kroppa jotain muuta kuin kaljatynnyri ja hiukset jotka sopivat ihmiselle. Ja voi hyvää päivää jos sillä miehellä sattuu vielä olemaan mua viehättävää hajustetta... Grrr...

Ja yksi asia mikä oikeasti saa kiinnostuksen lopahtamaan on likaiset kädet... Ja tuosta aiheesta ei sen enempää.

Mutta, jokainen saa olla omaa mieltä. Jos jokainen tykkäisi samanlaisesta, olisi tässä maassa aika monta sinkkua enemmän ja moni lapsi olisi jäänyt syntymättä. Kukin käy juuri sellaisessa raflassa missä viihtyy ja voi olla oma itsensä. Puvun kanssa tai ilman.

Nuori neitohan totuuksia laukoo. Vaikka vanhempi mieshenkilö olenkin niin ei voi muuta sanoa kun että naulan kantaan:) Eipä tuo meille miehille ole pahitteeksi vaikka hieman ulkoasustamme ja (-muodostamme) huolehdimme ainakin jos naisväkeä haluamme mielyttää. Naamavärkille kun emme valitettavasti voi mitään:rolleyes:
Inhorealisti

mikjus
25.08.2008, 22:27
voi kerpele mulla on aina kädet ihan mustat kun lika lähtee vaan kulumalla pois.:p

RankkaAnkka
26.08.2008, 07:17

No nyt ymmärrän miksi Saija viihtyy varikolla ja kisoissa, näitähän on siellä ihan vilisemällä :D:D

baxxter
26.08.2008, 08:02
Olen myös huomannut, että foorumeilla kutsutaan muita miehiä hinttimäisesti "kundeiksi".

Ja meikäläinen ainakin ihan mielellään tilaa jonkun erikoiskahvin, kun joskus pääsen vähän vaihtelevampaan kahvilaan.. Tuota perusrapaa kun saa kiskoa muutenkin ihan yli äyräiden.. Jos tuo kahviasia tekee meikäläisestä homon, niin ollaan sitten homoja hymyssä suin. :D
Ei me sua vihata, vaikka oletkin "tommonen" :)

Nalle
26.08.2008, 08:23
Ei me sua vihata, vaikka oletkin "tommonen" :)
Voi... Ihanan fantsua :D

Ja liitteeksi pikku video niille, joita tukan kampaaminen, iltarientoihin laittautuminen, siistinä kulkeminen ja erikoiskahvin lipittäminen vituttaa.. Katsokaa ja ihastukaa.
http://www.youtube.com/watch?v=cEVuUql_yBA

AtteL
26.08.2008, 09:36
Mikäpäs siinä, tuntuu ihan siltä että nykyään on tavallaan muotia olla ja näyttää olevansa joko bi- tai muu valtavirrasta poikkeava, ja mitä erikoisempi(Christal Snow), sen parempi.
Telkussakin on vaikka mitä sisustus-, ym. stailausohjelmia joissa homoja varmuudella esiintyy..onhan se ihan huvittavaa kattella ja kuunnella, eipä oo ite kokenu sen ahistavan mitenkään. Ihme vaan ettei tasa-arvo toteudu, koska lepsot ei oo saanu niin kovaa buumia.

r2ree
26.08.2008, 10:26
Homoilu, se on miesten hommaa.. (vanha viidakon sananlasku)

Nerd-O
26.08.2008, 14:03
Vähän voisi vaikuttaa siltä että leka olisi tulossa kaapista ulos ja hakee sille hyväksyntää? Eipä noissa homppeleissa mitään vikaa ole. Jääpähän naisia muille enemmän ja näin ollen on varaa valita. Jos joku haluaa naamansa jotain ryppyvoiteita sun muita mömmöjä tunkea niin se on sen oma ongelma.

Ja eikös noita naisia kiihota hien tuoksu? Näin ainakin on aika monessa tutkimuksessa.. Tiedä sitten mitä ihmeen eukkoja ne on oikeen tutkinut..

Saija
26.08.2008, 14:19
Ja eikös noita naisia kiihota hien tuoksu? Näin ainakin on aika monessa tutkimuksessa.. Tiedä sitten mitä ihmeen eukkoja ne on oikeen tutkinut..

Tutkimuksessa kävi ilmi, että miehen OMINAIStuoksu (ei siis hiki) vetää naista puoleen, tämän itse sitä tajuamatta. Kysessä on evoluution alusta saakka ilmennyt asia, jossa nainen "haistelee" geeneiltään parhainta siittäjää. Naisen aivoissa rekisteri pyörii täysillä ja karsii mahdolliset "tuhkamunat" ja liian samanlaisen geeniperimän (perinnölliset sairaudet) omaavat urokset pois. E-pillerit kuulemma haittaavat tuota toimintaa, eli naisen aivot ei "haista" samallatavalla kun syö hormoneja.

Ja joo myönnän, toisten miesten hiki/ominaistuoksu on miellyttävämpää mun nenään kuin toisten...

Rekisteröimätön
26.08.2008, 15:40
noh..noh..von yön juntta mies!!elähän kehtoo kuten tiijjät hommous on hieno homma!!!suap paenoo ko piliven laetoo....eikä sitä silleen tuttuloijen kanssa kaenostella!!jepulis...ominaistuoksu(feromonit)saa kyllä pään pyörälle ikävä kyllä hajuvesi teollisuus tietää nämä feromoni zydeemit...joten kapakkka on aivoille/aisteille vallan danten helvettiä pahempi paikka.se on totta että e-pillerit sotkevat todella pahasti tuoksu viestimet,kuten myös kuukautiset(vain vähän) mutta nyt sormi......ylös hiukan kippuraan...oih lattea kitusiin ja innoa nauhalta...yeah...baby...jeah...

-Jyki-
26.08.2008, 16:02
Olen myös huomannut, että foorumeilla kutsutaan muita miehiä hinttimäisesti "kundeiksi".

REPS :D :D :D

Palex
26.08.2008, 17:35

*reps* :D:D:D

EDIT: Perhanan Jyki veit sit sanat suusta:D

Repro
26.08.2008, 23:44
Sille on nimikin.
Sitä kutsutaan metroseksuaalisuudeksi.
"Youre so gay!":D

Onneks mie oon vaa retroseksuaali, ni ei oo tommosia ongelmia.:D

sjeeppi
27.08.2008, 06:12
Joo ja mie oon lesbo, ku mie oon naisten kans.
VonLEkA sinullekkin on nimitys ollemassa rapakon takana "punaniska" Red Neck

Offipiru
27.08.2008, 09:19
Älä morkkaa punaniskoja :D

Profi
27.08.2008, 10:37
Onneks mie oon vaa retroseksuaali, ni ei oo tommosia ongelmia.:D

Etkö sää oo ennemminkin Reproseksuaali :)

sisua45
27.08.2008, 17:08
Hei kaikki kundit, avatkaa äkkiä TV2:nen...!!!

kuppe
27.08.2008, 17:11
TV2... voi kun vois muiluttaa telkkarin läpi...
Kyl noi on ihan perinteisiä hinttejä, ei mitään metrosysteemejä..

-Jyki-
27.08.2008, 17:13
Hei kaikki kundit, avatkaa äkkiä TV2:nen...!!!
Jopas jotakii :rolleyes:

sisua45
27.08.2008, 17:22
Juu ei metroseksuualeja, mutta kyllä tämäkin pariskunta varmasti junaa leikkii. :D Jotka eivät katsoneet tv:tä, niin tiedoksi että pariskunta oli Teuvo Looman ja se sen poikakaveri.

Skorpioni
27.08.2008, 17:47
Tähän on pakko heittää kysymys: Onko heterorakastavaisten junaleikki kauniimpaa, parempaa ja sallitumpaa?:eek:

sjeeppi
27.08.2008, 17:57
Tähän on pakko heittää kysymys: Onko heterorakastavaisten junaleikki kauniimpaa, parempaa ja sallitumpaa?:eek:

Tämä tuohon >OTSIKKOON< liittyen
http://masajo.org/uskollisuusjumalalle/

sisua45
27.08.2008, 18:05

Oma henkilökohtainen mielipide on, kyllä.

Minulla ei ole mitään vastaan kahden naisen leikkejä, kunhan vain on mies katsomassa. ;)

kivinen
27.08.2008, 19:08
Kuvittelen olevani melko neutraali ihmisten pukeutumisen ja muiden tottumusten suhteen, kuitenkin vetäen vahvan rajan yksityisyyden kohdalla. Tehköön kaikki mitä haluaa, kotona tai kadulla, kunhan ei toimiaan muille tuputa. Mielestäni myös julkisilla paikoilla ihmisen tulisi saada olla rauhassa, jos ei toimillaan aiheuta muille vaivaa.

Jostain syystä miespuolisten henkilöiden meikkaaminen, pl. televisiokuvauksia, teatteriesiintymistä, yms. varten, tuntuu jotenkin vastenmieliseltä. Minkä takia pojat vetää puuteria ja ripsiväriä naamaan ennen baariin lähtöä? Eikä se taida olla edes mitenkään harvinaista? Lisääkö nämä toimet vetovoimaa vastakkaiseen vai samaan sukupuoleen?

Jos nyt vaikka joku naiseläjä vois valottaa meikattujen "herrojen" haluttavuuden lisääntymistä tahi meikkaajaksi tunnustautuva henkilö kertoa omia kokemuksiaan homman toimivuudesta.

Valaiskaa Dinosaurusta.

p.s. Uskon vahvasti, että kahvimieltymykset eivät korreloi seksuaaliseen suuntaukseen.

Nalle
27.08.2008, 19:26
p.s. Uskon vahvasti, että kahvimieltymykset eivät korreloi seksuaaliseen suuntaukseen.

No huh.. Kivi putosi sydämeltä. :D

Pete
27.08.2008, 19:53
Eika yksi kerta homoksi tee;)

burton
27.08.2008, 20:00
Lekan vois ilmoittaa Radio Rockin homo vai hetero osioon...

Lehis
27.08.2008, 20:01
Eika yksi kerta homoksi tee;)

Ai vasta kokeilua:p

Kruuse
27.08.2008, 22:10
Etkö sää oo ennemminkin Reproseksuaali :)
Kyllä se on retroseksuaali. Tätä montenegron murretta harva osaa mutta sieltä se juurensa juontaa.

r2ree
28.08.2008, 21:10
Nyt on Lekalle (vai onkos se Leca..) ihqu seurattava BB:ssä, Nico. Kauhee, kun mä oon ihan hirvee ja kännisää..

VonLeka
30.08.2008, 12:12
Nyt on Lekalle (vai onkos se Leca..) ihqu seurattava BB:ssä, Nico. Kauhee, kun mä oon ihan hirvee ja kännisää..

onko niko tuo joka sanoo "hei onx sul nakkii" http://www.youtube.com/watch?v=3Dv4rTCmUCc&feature=related