View Full Version : HJ 61 kumpi alusta??????????
junnu.80
22.08.2008, 13:19
Tarkoitus olisi korottaa ns. siviilikäyttöön toitsu kun nyt meinaa 33 renkaat raapia pyöräkoteloa. Valmiita alustapaketteja löytyy ainakin Ironman ja Dobinsons. Mutta kumpi kannattaa ostaa autoon jolla ei offia ajeta vaan pääasiallisesti maantiellä, mutta joskus joutuu käymään metsänpuolella. Hintaeroahan näillä sarjoilla ei juurikaan ole.
?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????:confused:
puuhapate
22.08.2008, 14:01
Dobinsoni on ainakin pintakova, kamala ajaa hiljaa. Omee ne on kehunu hyväksi ja ironmanista ei tietoo.
Dobinsoni on ainakin pintakova, kamala ajaa hiljaa. Omee ne on kehunu hyväksi ja ironmanista ei tietoo.
Ja toiset moittii myös OMEa pintakovaksi/kivireeksi. Parabooliset vois olla hyvät.
Mulla on HoJossa ollut OME jo useamman vuoden ajan.. Ehkä tuo alussa oli hieman tönkkö jurisko, mutta kyllä se aikojen saatossa on muuttunut hyvinkin mukavaksi.. Jotkut kyydissä istuneet ovat jopa arvailleet, että autoon on vaihdettu kierrejousitettu alusta. ;)
Dobinsonista ei ole kokemusta, eikä Ironmanistakaan, ainakaan HJn alla..
Meikäläiden Toyotassa on Ironmanin alustasarja ja juuri 33" mutakuvio renkaat. Kumpaankin ratkaisuun olen tyytyväinen ollut ja noin 10000km olen niillä nyt ajanut. Vertailua on vaikee tehdä kun en ole edes sellaisessa HJ:ssä istunut missä olisi ollut joku kilpaileva jousitus.