View Full Version : Paljonko ajatte corvetella?
Kysyisin ihan muuten vaan että paljonko olette ajaneet nyt kevään ja kesän aikana corvetellanne?
Ajatteko työmatkoja vai pelkästään sunnuntai ajelua?
Itse olen ajanut tosi vähän kesän aikana,vain 2000 kilometriä.
Note! This message was posted anonymously!
500 km
kymmenen kesän aikana n. 6000 mailia
Itse olen ajanut tänä kesänä n.6000km, mutta noin kahden ja puolen kesän aikan kilsoja on tullut n.20tkm.
Ostaessa kilsoja oli n.37tkm ja nyt 58tkm.....nautin ajamisesta niin paljon ettei ole mitään järkeä tallissa seisottaa varsinkin kun on C4. Kesällä ajan niin paljon kuin sielu sietää. En tällästä autoo osta talliin seisoo. Suhteessa auto kuluu melkein enemmän seisoessa kuin ajossa...ainakin minun auton alkuhistorian seisotukset eivät olleet tehneet kovin hyvään.
-Mika
-The Heartbeat of my Corvette is winning-
VetteMan
11.08.2004, 21:23
Reilu 4 vuotta ja n. 38t mailia, eli ei seiso tallissa kesäisin ;)
Tänä kesänä muutama tuhat mailia tullut..
- I'm not driving fast, I'm flying low! -
- Corvette '84
1500 mailia vapusta 2004 lähtien, ymmärrettävistä syistä mailit jäänyt normaalia vähemmälle.../tyttö 9kk...
Noin 5000 km
MUlla on tullut n.8500km (ensimmäinen kesä)! Autot tykkää kun niillä ajetaan!
MikkoM
Tänä kesänä noin 800 km
(varmasti tulisi ajettua paljon enemmänkin jos olisin perheetön eläkeläinen joka asuisi vaikka Floridan ilmastossa.)
terv. Tomppa
Keväästä syksyyn pidän ihan käyttöautona eli työmatkatkin ajan vetellä, talviauto Nissani kesän seisonnassa. En ole tullut kirjanneeksi kilometrimääriä talteen.
Corvette '86
2003 n 2000 km
2004 n 500 km
Enempi kiillotamiseen menee aika kuin ajeluun. Ei huvita sateissa sommata, heittää tuo perä kuivallakin.
4Eyes
punainen
13.08.2004, 16:01
C3:een tulee kilometrejä noin tuhat. Olispa aikaa ajella enemmänkin. Auto ainakin sitä vielä pyytää. Toivottavasti ensi kesän meeting on riittävän kaukana!
5v ja noin 53000Km. Mitään vuosittaisia lukuja en osaa mainita äkkiseltään.
Jos tämän keväinen kytkin/vauhtipyörä remontti olisi jäänyt väliin, olisi kilometrejä tullut huomattavasti enemmän. Sama pätee nykyhetkeen, kun odotellaan uutta paria 315 leveitä GoodYear Eagle F1 Supercar takarenkaita Jenkeistä.
Talvi on pitkä ja eniten autosta nauttii, kun ajaa sillä. Onhan se silti, mukavaa, kun se on olemassa tallissa talvella, muttei se silti ole aivan sama asia..
Yllättävän paljon omistajat Vetteillään ajavat! Tästä tuleekin mieleen, että kun aika monessa on mittarissa tosi vähän kilometrejä (ainakin C4) niin kuinka yleistä Suomessa on Corvetten mittarilukeman uudelleen "säätö"?! Muutamassa tapauksessa jonka oon nähnyt niin ihmetyttää auton kunto suhteessa kilometreihin. Tai sitten toi ajamattomuus tuhoo autoa paljon enemmän kuin mitä oon kuvitellut.
quote:
5v ja noin 53000Km. Mitään vuosittaisia lukuja en osaa mainita äkkiseltään.
Jos tämän keväinen kytkin/vauhtipyörä remontti olisi jäänyt väliin, olisi kilometrejä tullut huomattavasti enemmän. Sama pätee nykyhetkeen, kun odotellaan uutta paria 315 leveitä GoodYear Eagle F1 Supercar takarenkaita Jenkeistä.
Talvi on pitkä ja eniten autosta nauttii, kun ajaa sillä. Onhan se silti, mukavaa, kun se on olemassa tallissa talvella, muttei se silti ole aivan sama asia..
Mikä sulle tuli kytkimeen - levähtikö vai vaihdoitko parempaan?
Tankillesen 2003
Kaksi tankillista 2004
Tänä kesänä tähän mennessä noin 6000 km, viime vuonna tuli mittariin alle 4000 km työkiireiden takia.
Kytkin levisi keväällä 5-2 vaihdon yhteydessä, kun ohitin rekkaa..
Tosin onhan tuolle alkuperäiselle kytkimelle jo tullut kilometrejäkin..
Samalla vaihdettiin Fidanzan kevyt alumiini vauhtipyörä.