PDA

View Full Version : Todellinen off topic osio?

Castrol
19.08.2008, 07:08
Tässä palstalla jonnin vuoden seuranneena luulisi että olis käyttöä todelliselle off topic osiolle jossa sais jokainen omalla persoonallisella tavallaan mukaanlukien minä kirjoittaa vaikka siitä että hiukset lähtee päästä kun pitää sitä happoaltaassa....

En nyt tarkoita sitä että pitäisi noita tehdä mutta olisi edes sellainen paikka mihin ei tarvitsisi muiden mennä edes katsomaan ellei tahtoisi. Ja kuten sanoin mistään en mitään tiedä menen vaan tunteella jne...

Nalle
19.08.2008, 07:10
Tässä palstalla jonnin vuoden seuranneena luulisi että olis käyttöä todelliselle off topic osiolle jossa sais jokainen omalla persoonallisella tavallaan mukaanlukien minä kirjoittaa vaikka siitä että hiukset lähtee päästä kun pitää sitä happoaltaassa....

En nyt tarkoita sitä että pitäisi noita tehdä mutta olisi edes sellainen paikka mihin ei tarvitsisi muiden mennä edes katsomaan ellei tahtoisi. Ja kuten sanoin mistään en mitään tiedä menen vaan tunteella jne...

Eikös tuo Suomi24nen jo ole sellainen?

LaaLaa
19.08.2008, 07:15
Kyllä tuo shit-chatti riittää, yksinkertaisesti ei vaan lue niiden muutamien ei-miellyttävien kirjoittajien juttuja ja elämä on taas helpompaa.
Tai jos kuitenkin lukee niin ei prvosoidu, tai jos kuitenkin provosoituu niin ei ainakaan kirjoita vastausta ja kun kuitenkin kirjoittaa vastauksen niin oma häpeä, sitä saa mitä tilaa.

JiiPee
19.08.2008, 07:34
Kyllä tuo shit-chatti riittää, yksinkertaisesti ei vaan lue niiden muutamien ei-miellyttävien kirjoittajien juttuja ja elämä on taas helpompaa.
Tai jos kuitenkin lukee niin ei prvosoidu, tai jos kuitenkin provosoituu niin ei ainakaan kirjoita vastausta ja kun kuitenkin kirjoittaa vastauksen niin oma häpeä, sitä saa mitä tilaa.

Hyvin sanottu. Tähän ei ole paljon lisättävää, joten laitetaan se vaan näkyville vähän isommalla, jos vaikka niin osuisi paremmin usein koukkuihin tarttuvien silmiin. Mitä ylempää tuosta LaaLaan tekstistä oman ratkaisunsa löytää, niin sen parempi itselle ja kaikille muillekin.

Skorpioni
19.08.2008, 08:39
Olenkohan minä ei-miellyttävä?:(:D

Ex_inkkari
19.08.2008, 08:48
Olenkohan minä ei-miellyttävä?:(:D

Olikohan tämä oikea kysymys, kuka ihmettelikään vasta eilen huomion hakemisesta ??

Skorpioni
19.08.2008, 09:17
Olikohan tämä oikea kysymys, kuka ihmettelikään vasta eilen huomion hakemisesta ??

Kiitos huomiosta. Jopa nyt päivä paistaa ja saan tällä huomionosoituksella jaksan taas huomiseen.:D

Ex_inkkari
19.08.2008, 09:26
Kiitos huomiosta. Jopa nyt päivä paistaa ja saan tällä huomionosoituksella jaksan taas huomiseen.:D

Et varmaan huomannut että esitin kysymyksen, kun täällä palstalla on pakko kirjoittaa jos haluaa kysyä jotain, asialla ei ole mitään tekemistä minkään huomion antamisesta tai jakamisesta.. kuin pikku lapsi.

Skorpioni
19.08.2008, 09:35
Et varmaan huomannut että esitin kysymyksen, kun täällä palstalla on pakko kirjoittaa jos haluaa kysyä jotain, asialla ei ole mitään tekemistä minkään huomion antamisesta tai jakamisesta.. kuin pikku lapsi.

No joo...Vastaan nyt kysymykseen. Minä.

Kovennetaan tekstiä. Minulle on yks paskan hailee jollain nettihuomiolla. En tule siitä yhtään onnellisemmaksi tai onnettomammaksi, vaikka kirjoituksiani ei lukisi kukaan. Sen takia aina uudelleen ihmettelen tuota huomionhakemishokemista. Joku voi hakea huomiota. Se hänelle suotakoon, jos siitä tulee onnelliseksi. Itseäni lämmittää enemmän huomionosoitukset täällä todellisessa elämässä kuin virtuaalimaailmassa.

Sinä taidat tykätä kirjoitella kanssani, koska kerta kerran jälkeen alat kirjoitella kanssani. :)

Ex_inkkari
19.08.2008, 10:00
No joo...Vastaan nyt kysymykseen. Minä.

Sinä taidat tykätä kirjoitella kanssani, koska kerta kerran jälkeen alat kirjoitella kanssani. :)

Väärin jälleen, työni puolesta joudun "vaikeisiin" tilanteisiin.. ei siksi että pidän siitä, vaan se kuuluu siihen työhön jonka olen itselleni valinnut.

Samoin toimii nettipalsta, jos jokin vaivaa minua tai ärsyttää ja haluan asiaan selvyyden niin joudun osallistumaan keskusteluun, en minä pidä sinusta tai sinun jutuistasi.. en edes tunne koko konosta ja sen kuvan minkä itsestäsi olet antanut niin haluankin pitää tilan tällaisena.
Täällä saa jatkuvasti lukea siitä että "älä provosoidu" tai "älä lue jos ärsyttää" minä en toimi niin, varmasti provosoidun ja luen vaikka kuinka vituttaisi...ja tarvittaessa osallistun, ei siksi että se on kivaa vaan se on minun tyylini hoitaa asiat.

Pete
19.08.2008, 10:17
Uuden "todellisen off topic" osion tilalle ehdottaisin Ex Inkkarille ja Konoselle omaa osiotaan. Voisivat sitten siella jatkaa tuota eipas/juupas keskustelua :D

Ex_inkkari
19.08.2008, 10:25
Uuden "todellisen off topic" osion tilalle ehdottaisin Ex Inkkarille ja Konoselle omaa osiotaan. Voisivat sitten siella jatkaa tuota eipas/juupas keskustelua :D

Taisit itsekkin siihen juuri osallistua :)

Pete
19.08.2008, 10:38
Taisit itsekkin siihen juuri osallistua :)
Enpas :D

p.s. eipas juupas keskusteluun on vaikea osallistua kun antaa tommosen herjan..:rolleyes:
The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 10 characters.

Ex_inkkari
19.08.2008, 10:41
Enpas :D

p.s. eipas juupas keskusteluun on vaikea osallistua kun antaa tommosen herjan..:rolleyes:
The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 10 characters.

Juupas !!

p.s. ja yhtä vaikea jatkaa kun tulee sama ongelma.
The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 10 characters

Skorpioni
19.08.2008, 12:17

Voi herranen aika! Miten me kestetään tämä kaikki huomio, Ex_Inkkari-hyvä!:rolleyes::D

Nyt minä lopetan tämän jauhannan. Alkaa maistua jo puulta.

Castrol
19.08.2008, 17:00
Ei lisättävää sen takia vaan kysyinkin....sainkohan mäkin nyt sen ei toivotun maineen...;)