View Full Version : Autotrailerin alustoja
Rekisteröimätön
14.08.2008, 20:57
Oon nähnyt tuossa kylillä sellasia autotrailerin runkoja niin tietääkö joku mistä niitä voi ostaa. Näyttäis olevan pyörät, aisa ja lavanpohja mihin helppo pultata vaikka vaan vaneri ja laittaa lokasuojat ja valot. Jos sellasen jostain löytäis halvan niin tänne vaan tietoo mistä vois kysellä.
http://www.teohydrauli.fi/
Rekisteröimätön
14.08.2008, 21:21
Joo noi olenkin jo nähnyt, ne mitä tuossa kylillä joillakin on niin ovat jonkuverran enemmän rakennettuja. Niissä on semmoset raudat eteenpäin ja taaksepäin mihin saa helposti lavan tehtyä kun noissa oli vaan vetoaisa ja akselit.
osasta trailconin myymälöistä pystyy tilaamaan autotrailerin rakennussarjan.Mutta niissä se tulee todellakin osissa ja vaatii noin päivän rakennusaikaa + päälirakenteet.Eli lavan tai ajoritilät ja laidat joutuu rakentaan itse.Hintaakin alvillisena yli 3k€.Itse oon nyt tehnyt hiukka vertailua ja huomenna teen lisään, niin oon tullut siihen tulokseen että melkein kannattaa ostaa valmis,Paitsi tietysti jos haluaa jotain spesiaalia niin tosta rakennussarjasta on helppo muokata.Kantavuus tolla isoimmalla sarjalla jää johonkin 2 tonniin ja lavakoko noin 5mx1,85m.