View Full Version : "Turkkialumiinia" levyinä
Mistäs tuota turkkialumiinia saa isoina levyinä Jyväskylästä ja minkä kokoisia nuo niin sanotut perus levyt ovat?
Paksuus ilmeisesti 2mm (mahd. 3mm)
Tarve olisi n. 75 X 60 kokoisia paloja 8kpl (lantikan kaikkien ovien sisäpanelit ja lokasuojien päälle sekä katolle).
mikkoimp
13.08.2008, 12:05
3mm on paksuus. mielestäni nuo ovat vaan 2x3m paloina, eli puolet raudan perus levystä..
taitaa sitä löytyä aika monena kokona 2/4 mm 1000x2000,1250x2500 ja 1500x3000 ainakin löytyy
ja kysymys? minkä hintasta?
jos kiloina niin paljon painaa neliö?ja mitä maksaa kilo?
tarttis pari alumiinista kattotelinettä hitsata. profiilit on jo hankittu.
niin ja jos jollain ylimäärästä niin voitais tehdä diili. multa profiilit ja hitsaukset tarttisin vastapalvelukseksi turkkilevyä.
Mistäs tuota turkkialumiinia saa isoina levyinä Jyväskylästä ja minkä kokoisia nuo niin sanotut perus levyt ovat?
Paksuus ilmeisesti 2mm (mahd. 3mm)
Tarve olisi n. 75 X 60 kokoisia paloja 8kpl (lantikan kaikkien ovien sisäpanelit ja lokasuojien päälle sekä katolle).
Itse olen hakenut Kuusakoskelta, sieltä saa myös pienempiä valmiiksi pilkottuja paloja.
lappeenrannasta sai starkilta ostettua turkkialumiinia, mut en muista hintaa...
lappeenrannasta sai starkilta ostettua turkkialumiinia, mut en muista hintaa...
Ja Saimaan Käyttöteräksestä, hintaa en muista itsekään vaikka sitä joskus kysyinkin.
itse kyselin kans peltiä sillo hinta oli 90€/neliö
pastirolli
14.08.2008, 15:28
http://kauppa.taloon.com/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=3325&OpenGroups=3325
Eikö noissa lokasuojissa, ovissa ja katolla menisi hieman ohuempikin levy? Kallista vain meinaa olla tuo levy... :(