View Full Version : Firefoxin uusin versio bugittaa.
Käyttäjä
12.08.2008, 19:48
Oletteks huomannu et 3.0.1 versiossa ei oikein toimi java sovellukset...:confused:
kuningaskulkuri
12.08.2008, 19:53
Mulla on ollut sellaisia ongelmia että automaatti kirjautuminen ei toimi. Tänne joutuu erikseen kirjautumaan sisään, vaikka laittaa ratin kohtaan muista minut. Salasanat kyllä pysyy tallessa, mutta toi vaan ärsyttää..
Toimiiko java jossain vanhemmassa versiossa sitten? Oon aina javaa tarvittaessa joutunut mielestani ottamaa IE:n kayttoon. (ip kameraa kayttaessa)
kyl minul on ainaki java toiminu vanhemmas versios. ja automaattinen sisään kirjautuminenki toimii täs vanhemmas versios. eli siis 2.0.0.16
Käyttäjä
12.08.2008, 20:17
Täs 3.0.1 versiossa kyl toimii toi autologgaus ja tähän mennes kaikki muuta zydeemit mut toi java ei ruleta vaikka liitännäisissä on JAVA SE 6 U3
edellisessä versiossa toimi java ihan ookoo.:eek::eek:
kirjautumises oon kans huomannu et ennen suoraan nyt joutus salasanan naputtaman piti melko kauan kaivella et löysi sen ku on aina ollu et muista minut ( alkuperäinen salasana)
Mulla ei tuo autologgaus toimi joka paikassa, mutta java on kyllä toiminut joka paikassa. Suurin ongelma näyttäis olevan 3-version käynnistymisen bugittelu. Ei tahdo välillä käynnistyä vaikka kuinka klikkailee. Eikä tuo ole vain yhden koneen ongelma. 7 koneessa on tällä hetkellä uusin versio ja jokaisessa se bugittelee samanlailla ;)