View Full Version : Ostetaan varaosa pajero
ostan pajero 2.5 koneel vm. 87-91. olisko tarjol omin avuin kulkevaa pajeroa ? kone on kaikein tärkein minkä tarvin, kun pihaan eksy yx konevikanen pajero, tai sit puran sen.
OnOffiPajero
09.08.2008, 09:31
kattelin notta kotkan suunnalla olis pallero 800 voin ettiä numeronkin jos kiinnostaa.
jos pajero liikkuu oman moottorin avul ja ei ole mikään kansi vikanen, niin olen tosi kiinostunut.
eikö löydy edes edulista pajeroa ? josta sais toimivan 2.5 koneen.
olis tarve toinivalle pajerolle.
onko kellään tiedos pajeroa josta sais ostettua toimivan 2.5 koneen itselleni ja kaveri tarvis pikku vaihdelaatikon. myös edullinen auto käy mulle, alle (1000€)
Mulla olis pikku laatikko myynnissä -87 -88 pajeroon. Puh 0468896978
mistä löytyis toimiva kone ?
Rekisteröimätön
13.09.2008, 08:08
mä voisin tosta myydä koko auton pois ku ei o kereenny mitää sil tekee,käy ja kukkuu,pelleis ei kehumista, olisiks vielä kiinnostunu?
mä voisin tosta myydä koko auton pois ku ei o kereenny mitää sil tekee,käy ja kukkuu,pelleis ei kehumista, olisiks vielä kiinnostunu?
kerro lisää pajerostasi
Rekisteröimätön
14.09.2008, 14:27
vm -85 2.3d,huoltoauto,ei leimaa.seisonnas.ei veroja rästis.piti väsätä se liikenteeseen mut kuinka ollakkaa ei löydy aikaa...vetarin kumit o paskana,vetarit naksuttaa.talvella ku ostin ni toimi hidas ja nopeepuoli mut o varmaa stefa menny ku ny ne vähä jäkittää.mul o siin neliveto pääl kokoajan ku on sil ruopinu...korjaantuu varmaa öljyn lisäyksel.1000e olis pyynti...
vm -85 2.3d,huoltoauto,ei leimaa.seisonnas.ei veroja rästis.piti väsätä se liikenteeseen mut kuinka ollakkaa ei löydy aikaa...vetarin kumit o paskana,vetarit naksuttaa.talvella ku ostin ni toimi hidas ja nopeepuoli mut o varmaa stefa menny ku ny ne vähä jäkittää.mul o siin neliveto pääl kokoajan ku on sil ruopinu...korjaantuu varmaa öljyn lisäyksel.1000e olis pyynti... muuten hyvä homma,:D mut mä tarvin 2.5 koneen.:mad: