View Full Version : Sj410 jarruista
Hieman tuli ropleemaa. Nyt loppui aivot kesken. Elikkäs siis, olen järjestelmän ilmannut moneen kertaan. Kaikki ulos tuleva neste on kirkasta ja ilmatonta, niin kuin kuuluukin. Mutta siitä huolimatta tuntuu että olisi vielä jossain ilmaa, joka ei vain tule ulos. Olisiko mahdollista että, jarrupääsylinteri olisi entinen. Jos näin on, varmaankin tulevaisuutta ajatellen helpointa/halvinta laittaa tehostettusylinteri tilalle? Mutta minkä auton käy pienimmällä työllä ja olisi riittävä myös tulevaisuutta ajatellen ja levyjarruja?
Löysitkö varmasti kaikki ilmaruuvit? Myös sen kun on runkopalkin vieressä?
Jos päädyt vaihtamaan pääsylinterin helpoin ja halvin on 410:n oma tehostamaton. 413/samurain tehostetut hyvänä kakkosena.
-sami-
Löysitkö varmasti kaikki ilmaruuvit? Myös sen kun on runkopalkin vieressä?
-sami-
Mitä, missä, milloin? Millä kohtaa siellä sellainen on. Ilmasin sen edestä, molemmilta renkailta ja takaa toiselta puolen
Lähdet vain seuraamaan putkia takanta eteenpäin niin sieltä se mutikka löytyy...
Ilmattu sieltäkin, ei muutosta tilanteeseen :/ Mitä mä teen??
Käyttäjä
05.08.2008, 20:19
painuuko poljin hitaasti lattiaan kun pidät painetta päällä???
painuuko poljin hitaasti lattiaan kun pidät painetta päällä???
Ei. Vain silloin kun käyttää kokonaan ylhäällä ja painaa uudestaan
Arska-tehtaalta
05.08.2008, 20:23
SE pitää ilmata ennen takapiiriä, joten ilamaa takapiiri huolellisesti vasta SEN jälkeen.
OLETKO SÄÄTÄNYT KENGÄT KIINNI RUMPUIHIN?
SE pitää ilmata ennen takapiiriä.
SEN jälkeen on ilmattu takapiirikin, sen verran älysin jopa itsekkin :)
Arska-tehtaalta
05.08.2008, 20:28
Hyvä, entä se jarrukenkien säätö?
Hyvä, entä se jarrukenkien säätö?
Tehty useaan otteeseen, eteen laittelin uudet kengätkin
Käyttäjä
05.08.2008, 20:30
Ei. Vain silloin kun käyttää kokonaan ylhäällä ja painaa uudestaan
Kuulostas pääsylppävialta.
Arska-tehtaalta
05.08.2008, 20:52
Joo, uutta kumia tai uusi sylinteri.
ihan vaan uteliaisuuttani kyselen, missä yhteydessä vika ilmeni eli toimiko aikaisemmin, mitä kaikkea olet vaihtanut?
Kaikki pääsylinteri viat mitä mulla on tullut eteen ovat olleet jatkuvalla paineella pohjaan painuva poljin tai kovalla paineella periksi antava poljin.
Mitä jos pumppaat useamman kerran niin ottaako kiinni jo ylhäällä eikä tunnu kumipallolta?
ihan vaan uteliaisuuttani kyselen, missä yhteydessä vika ilmeni eli toimiko aikaisemmin, mitä kaikkea olet vaihtanut?
Kaikki pääsylinteri viat mitä mulla on tullut eteen ovat olleet jatkuvalla paineella pohjaan painuva poljin tai kovalla paineella periksi antava poljin.
Mitä jos pumppaat useamman kerran niin ottaako kiinni jo ylhäällä eikä tunnu kumipallolta?
Vika tullut pikkuhiljaa. Luulin ensin että johtuu loppuolevista etukengistä, mutta ei korjautunut niiden vaihdolla. Vaihtanut en ole muuta kuin letkut pidempiin ja nuo kengät, eikä edes mikän liitoskaan vuoda. Kun paineen pumppailee, polin ottaa aika ylhäältä ja painuu todella hitaasti siitä sitten alaspäin.
Offipiru
06.08.2008, 09:33
Just viimeviikolla tein jarriremppaa suskaan ja tuskailin kun tuntuu aina et olis ilmaa... Suhauttelin kompuralla sylkät ja putket tyhjiks ni sielt tuli noin apauttiarallaa 50% dot4 jarrukuravettä ja kakkan paloja joukossa, taas toimi siihe asti ku takasylkkä sylkäs tiivisteesä:D:D
Just viimeviikolla tein jarriremppaa suskaan ja tuskailin kun tuntuu aina et olis ilmaa... Suhauttelin kompuralla sylkät ja putket tyhjiks ni sielt tuli noin apauttiarallaa 50% dot4 jarrukuravettä ja kakkan paloja joukossa, taas toimi siihe asti ku takasylkkä sylkäs tiivisteesä:D:D
Mulla tulee jo kirkasta nestettä, soan teon yhdeydessä vaihtui aika tehokkaasti kaikki nesteet