View Full Version : Myydään 12 volttinen, uusi EWS-13 000 sähkövinssi nyt 400€
Timbertech niminen
Moottori: 4,3 kW
Langallinen ohjain 3,7 metrin kaapelilla ja langaton kauko-ohjain
3 vaiheisella planeetalla
välityssuhde 265:1
rummun koko: 64mm x 224 mm
vaijeria: 28m
rullakita
painaa noin 43kg
Mitat 548x160x218 mm
Kulkee tarvittaessa nurmijärvi hki espoo seudulla ja sovittaessa esim matkahuollon kyydissä pidemmällekin.
H 400€
p. 0400-682348
Rekisteröimätön
29.07.2008, 00:28
Ostettu taasen euroopan reissulta? paljo sulla näitä on
Saako tuosta ALVillista kuittia?
Rekisteröimättömälle tiedoks että euroopasta on tosiaan tullu, eikä niitä montaa ole, oisitkos tarvinu useamman? vai kyseletkö ihan vaan ajankulukses?
Panzerille sitten vastaus on Ei saa alvillista kuittia, tiesitkö muuten että: "Vähäinen liiketoiminta on jätetty arvonlisäverotuksen ulkopuolelle. Vähäisen liiketoiminnan raja
määräytyy 1.1.2004 alkaen tilikauden liikevaihdon perusteella. Myyjä ei ole verovelvollinen, jos
arvonlisäverolaissa tarkoitettu tilikauden liikevaihto on enintään 8 500 euroa."
no alotetaan 400e+ postikulut
Edellisistä Kojon vinsseistä (ESW) ei ole kun hyviä kokemuksia, suosittelen :)
Rekisteröimättömälle tiedoks että euroopasta on tosiaan tullu, eikä niitä montaa ole, oisitkos tarvinu useamman? vai kyseletkö ihan vaan ajankulukses?
Panzerille sitten vastaus on Ei saa alvillista kuittia, tiesitkö muuten että: "Vähäinen liiketoiminta on jätetty arvonlisäverotuksen ulkopuolelle. Vähäisen liiketoiminnan raja
määräytyy 1.1.2004 alkaen tilikauden liikevaihdon perusteella. Myyjä ei ole verovelvollinen, jos
arvonlisäverolaissa tarkoitettu tilikauden liikevaihto on enintään 8 500 euroa."
Mä saan yritykseni kautta ALVit vähentää joten mulle tuo on rahanarvinen juttu. Muuten mua ei kiinnosta miten kukakin postinsa hoitaa! älä ymmärrä asiaa väärin!
Mä saan yritykseni kautta ALVit vähentää joten mulle tuo on rahanarvinen juttu. Muuten mua ei kiinnosta miten kukakin postinsa hoitaa! älä ymmärrä asiaa väärin!
tollasessa tapauksessahan se alvi ois selvää rahaa.. eikä täs mitään väärin olla ymmärtämässä..
Hammer__
04.08.2008, 06:12
Tarjotaan 430 euroa + lähetyskulut
Edellisistä Kojon vinsseistä (ESW) ei ole kun hyviä kokemuksia, suosittelen :)
EWS sarjaa se tämäkin on
Mikä on vinssin nykyinen hinta?
Rotta-Racing
12.08.2008, 19:23
otatko vaihdossa mitään?? vai vaan kylmää käteistä
otatko vaihdossa mitään?? vai vaan kylmää käteistä
Toimiva mig kiinnostas. kesärenkaita on jo, mut jos jollain on joutilaat 265-285 levyset 16" TALVI (siis ei mitkään mutiaiset a/t:t tms niin voi tarjota, katotaan sit mikä on tilanne.
Mikä on vinssin nykyinen hinta?
475€ päivitin sen tuonne ekaan viestiin kun laskin hintaa.
Kulkeutuisko tommonen pälkäneelle formula offiin 440;-hintaan 0400-504403/Aki
Kulkeutuisko tommonen pälkäneelle formula offiin 440;-hintaan 0400-504403/Aki
Näillä näkymin en kerkii pälkäneelle, mutta vinssi vois päästä sinne jotenkin, soittelen sulle
Nostetaas tää taas näkyville
ei irtoo niin halvalla...
Vaihdatko näihin? http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=43106
Ei oo käyttöö tollasille..
Josko nostettas välillä.. ei kellään ois jotain 265....285/75r16 HYVIÄ nastakumei tyrkyttää vaihdossa?
Rekisteröimätön
27.12.2008, 14:14
Josko nostettas välillä.. ei kellään ois jotain 265....285/75r16 HYVIÄ nastakumei tyrkyttää vaihdossa?
tarjoon 380e vinssisitä
Moi, vaihdossa tarjolla Esabin valovirtamig. Malli oli joku 150 muistaakseni.
No niin.. 380:llä vinssi ei varmaan lähe, mut saisko migistä vaikka yv:llä vähän tarkempia speksejä?
Rekisteröimätön
10.01.2009, 14:03
Kahdelle tollaselle olis kyllä käyttöä jos löytyy? ja hinnastahan varmaan voi vähän neuvotella?
Jep, aina voi neuvtella...
Y
L
Ö
S
!
nostetaas nyt kun hintaakin pudotettu
JulmaJii
04.05.2009, 08:36
Kelpaako hydraulivinssi+kita+pumppu vaihdossa?
Uppista, tarviiko kukaan?
Uppista, tarviiko kukaan?
Monta varmaan tarvii, kuten minä, mutta ei 400e hintaan..
tästä esim saa samanlainen 285e hintaan+ 50e rahti kotiovelle..
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=107691802
Racingrabbit
10.06.2009, 19:11
Monta varmaan tarvii, kuten minä, mutta ei 400e hintaan..
tästä esim saa samanlainen 285e hintaan+ 50e rahti kotiovelle..
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=107691802
Tarkistas sitten että tässä Huutonetin ilmoituksessa ei ole joku "Sami Sinisalo" taustalla,joka ottaa kyllä rahat,mutta tavaraa et näe koskaan.
Minä en ainakaan jatkossa enää maksa etukäteen kauppasummaa kenenkään yksityisen "nimettömän" tilille,yhdet oppirahat riittää.
Pidän itse Offipalstalla omalla nimellään/tunnetulla nimimerkillä esiintyvää paljon luotettavampana kauppakumppanina,kuin jotain "nimetöntä" Huutonetin Saksassa majaansa pitävää myyjää.
Tämä on taas minun henkilökohtaisiin kokemuksiin perustuva mielipide ja moderaattorit voi deletoida tämän jos menee asiattomuuksiin.
Jonas_k voi pistää rahat menemään saksaan jos tahtoo ootella 2 viikkoa ja sit alkaa kattomaan tuleeko sieltä mitään, tää on sentään ihan livenä hämmästeltävissä nurtsijärvellä, mukaan saa heti jos tahtoo.
-Explorer-
11.06.2009, 13:30
Olisiko kuvaa ko. laitteesta ? Mitään takuuta ?
Pitänee käydä näppäämässä kun en löytäny koneelta
onko vissi vielä varastossa??? paljon tiukka???:D