View Full Version : SJ410:iin Kemppilukko
Onko kellään kokemuksia miten mahtaa vetarit 410:ssa kestää jos hitsaan takaperän lukkoon? Kestääkö vetarit jokapäiväsessä katuajossa? Renkaina 31":set. Rupes mietityttään miten mahtaa käydä noille vetareille. Ja onko mitään käytännön vinkkiä köyhänmiehenlukotukseen. Kannattaako?
Käyttäjä
25.07.2008, 08:17
Katukäytössä muistaakseni tasan laiton syteemi.
Ja kaikkien autoissa on aina tasan lailliset systeemit! = )
Ja kaikkien autoissa on aina tasan lailliset systeemit! = )
Aivan, kysymyshän kuulu että kestääkö tuo pikkuaksula...
Offipiru
25.07.2008, 08:58
Mulla tähän asti kestäny 33" 13,5" kumeja... Melkei jokapäivä ajossa.. Kannattaa sitten hitsata KUNNOLLA se murikka ettei ala purkaminen ja kasaileminen vituttaa ;)
Kannattaa mättää ne pikkupikku käkikellon rattaat keppeinee mäelle sieltä ja hitsuutella ne sivurattaat kunnolla seinii ja siihen "kanteen" kiinne.
Kaverin metsä suikessa on ainakin tikut kestänyt melko kovaakin koulua. Itsellä kemppilukko söi takarenkaat katuajossa todella nopeasti.
Käyttäjä
25.07.2008, 09:26
Meitin räppisuiskassa on kestäny tikut 31"rilloilla.
jakoaski ei kestä paikoillaan....
Hyvin on vetarit kestäny 31" renkailla mutta joutavaa ei viitti kurvailla ku kumi ulvoo mutkissa. Sensijaan mun omat hitsaukset petti a) ajan myötä b) heti :)
Nyt on (metsäkäytössä ;) ) asiallisen, joskin lievästi alkoholisoituneen pähämahitsarin tekemä murikka ja niin vakuuttavan näköistä hitsiperää en ole ennen nähnytkään.
Vetarit kestänee niin kauan kun akselintuenta on vahvistuksista huolimatta heikoin lenkki...
viitti kurvailla ku kumi ulvoo mutkissa. Sensijaan mun omat hitsaukset petti a) ajan myötä b) heti :)
Nyt on (metsäkäytössä ;) ) asiallisen, joskin lievästi alkoholisoituneen pähämahitsarin ...
Eli kossupullolla tekee ihan mitävaan:p:eek: