View Full Version : Bilteeeeeman vinssi
La tuskaa
21.07.2008, 07:46
Onkos kenelläkään tietoo noista bilbeman vinsseistä et tekeeks niillä yhtään mitään. Kannataako muutaman satasen takia laittaa halpaa bilbeemaaa ku vähän kalliimmalla saa merkki tuotteen??
Horsepower on käytännössä sama kuin tietyt kiinavinssit. Ylllättynyt olen miten hyvin se toimi kaverin hilun nokalla järkevällä käytöllä.
kyllä suosittelen sijoittamaan hieman lisää jos suinkin mahdollista tai siirrä hankintaa vielä että saat ns kunnon vinssin, itselläni on ollut sekä että vinssejä ja nyt olen päätynynyt superwinchiin ja todennut että ne ainakin ovat hintansa väärtejä!
t:sami
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=30111&highlight=biltemasta
-pajero-
21.07.2008, 21:49
Itsellä oli samanlainen mikä vastasi noita kiinan vinssejä ja oli täyspaska, 2 relepoksii uutta ja vaihteisto ja moottori, vuoden aikana eli en suosittele
Itellä on kiinalainen 12000lbs vinssi, ja se on pelanut hyvin koko ajan :) ennen kuin tuli käytössä laitoin uus rasva kytkin-/vaihdelaatikkonpuoli ja kiinnitti joka ruuvi mitä mä löysin.
Ja Nuttilla on auto joka painaa melken 2500kg ;)
Itellä on kiinalainen 12000lbs vinssi, ja se on pelanut hyvin koko ajan :) ennen kuin tuli käytössä laitoin uus rasva kytkin-/vaihdelaatikkonpuoli ja kiinnitti joka ruuvi mitä mä löysin.