JERKKU
10.07.2008, 22:38
Oon saanut vihdoinkin Comanchen ohjaus vivuston korvattua huomattavasti jykevämmällä Wagoneerin vivustolla ( http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=39830 )
Nyt olkavarsien kartiot on toistepäin ja vivusto paikallaan
Onkelmaksi heittäytyy simpukalta lähtevän tangon pituus
Auto kääntyy oikealle niukasti ja vasemmalle liikaa
Jos ohjausvarsi olisi pitempi, niin ongelma poistuisi.
http://koti.mbnet.fi/off-road/kuvat/coma9.jpg
Tota tankoa pitäis saada n. 5cm pidennettyä, siten että katsastajat konttorilla ja kilpailuissa olisivat tyytyväisiä.
Omat ajatukseni on
Vaihtoehto 1.
Teettää pidempi säätöholkki
-mahdollinen ongelma, kierteet on tuumaiset, mistä löytää sorvari joka osaa
Vaihtoehto 2.
Vaihtaa Blazerin tanko
-mahdolliset ongelmat, liian pitkä ? tietääkö joku pituuden?
-Eri pallonivelet, mielestäni ne on wagossa ja blazerissa samat mutta en voi olla varma
-onko jollain pääkaupunkiseudulla ylimääräistä Blazerin ohjausvartta, jotta vois testata?
Muut vaihtoehdot
-otetaan mielellään vastaan ajatuksia.
Kuikka kuittaa
Nyt olkavarsien kartiot on toistepäin ja vivusto paikallaan
Onkelmaksi heittäytyy simpukalta lähtevän tangon pituus
Auto kääntyy oikealle niukasti ja vasemmalle liikaa
Jos ohjausvarsi olisi pitempi, niin ongelma poistuisi.
http://koti.mbnet.fi/off-road/kuvat/coma9.jpg
Tota tankoa pitäis saada n. 5cm pidennettyä, siten että katsastajat konttorilla ja kilpailuissa olisivat tyytyväisiä.
Omat ajatukseni on
Vaihtoehto 1.
Teettää pidempi säätöholkki
-mahdollinen ongelma, kierteet on tuumaiset, mistä löytää sorvari joka osaa
Vaihtoehto 2.
Vaihtaa Blazerin tanko
-mahdolliset ongelmat, liian pitkä ? tietääkö joku pituuden?
-Eri pallonivelet, mielestäni ne on wagossa ja blazerissa samat mutta en voi olla varma
-onko jollain pääkaupunkiseudulla ylimääräistä Blazerin ohjausvartta, jotta vois testata?
Muut vaihtoehdot
-otetaan mielellään vastaan ajatuksia.
Kuikka kuittaa