View Full Version : Perjantain Cruisingi Hki
Eihän tää varsinaisesti tänne kuulu mutta kuitenkin aattelin että että kuitenkin olen nähnyt jos jonkinlaista maasturia kaivarissa gruiserereiden aikaan niin aattelin että siinähän olis pienimuotoisen tapaamisen paikka....
Toki ajatus voi olla yhtä hyvä kun huonokin mutta joka tapauksessa itse menen Uakkerin kera "mutterille"ihmettelemään maailman menoa joten saa tulla repiämään hihasta jos on jotain kysyttävää jne.....toki muutenkin saa tulla eikä tartte ees hihasta nykiä.
Rotta-Racing
02.07.2008, 23:38
Itse ainakin käyn siellä silloin tällöin
Joko Mustalla 31:sin ja valoin varustetulla kc:llä
tai Ruosteen värisellä kulunein 31:sin varustetulla troopperilla
Ja molemmissahan on pakoputki poikki ainakin tällä hetkellä:)
Saa tulla repimään hihasta:D
joo varmaan kans ainakin käväsee "mutterilla" jos ei mitään ihmeitä satu..
eli liikkeellä mustalla datsun 720 4x4 pick-up jos vaan perä kestäs tän reissun viel :)
Tulihan tuolla jeepillä pyörähdettyä... Kelit oli kohdallaan ja populaa aika paljon liikentees...
mehtämörö
05.07.2008, 02:07
tarkotus oli tulla mut hojo räkäs nesteet simpukasta pihalle ja tuli sitte vedettyä aika kova humala.. ei päässy tulemaan :D
..no jos kokeilis elokuun cruisingeihin päästä jeepillä.. ja olla kaatamatta sitä :D
sitähän vois sopia jonkun parkkipaikan tai jotain jonne kokoontua MAASTOautoilla?
jep jep. Jos joku muu uskaltaa olla liikenteessä mahdollisesta sateesta piittaamatta, niin olis aika asiallista jos ens perjantaina tuppais johkin pääkaupunkiseudun baarille sumpille muutamien maastureiden voimalla...
Onhan tää taas pikkusen lyhyellä varotusajalla mutta kun ei ikinä muista. Joka tapauksessa meitsi on sissinä liikenteessä joka tapauksessa tuli sitten vaikka pikku mummoja taivaalta ja kiviä :)