View Full Version : Ristus mitä juttuja.. halpaa pensaa.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=81502633
et sillee :D
samisami2
29.06.2008, 14:37
Itse taidan alkaa käyttää pari vuotta vanhaa bensaa kun ainakin ruohonleikkurissa on kulutus tippunut ihan perkeleesti :)
Viime kesänä tuoreella bensalla kun ajoi nurmikon niin joutui kerran tankaamaan kesken leikkuun ja nyt vanhalla bensalla ajaa ainakin kaks kertaa:eek: Katsotaan meneekö vielä kolmas kertakin?
En muuta selitystä keksi kun että bensassa on ainetta joka lisää kulutusta ja vanhetessaan se aine häviää:rolleyes:
Melko hoonoo soomee tossa myynti-ilmossa, mutta viihdyttävää luettavaa kyllä! :D
samisami2
29.06.2008, 14:47
Hyviä noi palautteetkin myyjälle:D
Toimitus kestää vuosia!!!
Palautteen saajan kommentti
Olin kauan poissa. Asia nyt hoidettu!
Itse taidan alkaa käyttää pari vuotta vanhaa bensaa kun ainakin ruohonleikkurissa on kulutus tippunut ihan perkeleesti :)
Viime kesänä tuoreella bensalla kun ajoi nurmikon niin joutui kerran tankaamaan kesken leikkuun ja nyt vanhalla bensalla ajaa ainakin kaks kertaa:eek: Katsotaan meneekö vielä kolmas kertakin?
En muuta selitystä keksi kun että bensassa on ainetta joka lisää kulutusta ja vanhetessaan se aine häviää:rolleyes:
"Viime kesänä tuoreella bensalla kun ajoi nurmikon" eli kun kerran vuodessa ajaa nurmikon, on kulutus kovempi ruohon ollessa pidempää, kuin tänä vuonna kun leikkauskertojakin on jo tähän mennessä kaksi.
samisami2
29.06.2008, 17:05
Pitkäks se ruoho on tänä kesänäkin aina päässyt kun on satanut vettä pitkiä jaksoja. Viides kerta tais tulla tälle kesälle perjantaina.
huutonetissä on paljon jänskää ja takuulla kunnollista kaupan
http://crap.fi/archive/6396.jpg
-pajero-
30.06.2008, 16:23
aika pimeetä porukkaa, kuka noita ostais
SuurSyömäri
30.06.2008, 17:10
No ählythän osti ne muhamedin luut mekkaan Jo helevetin kauan sitten. Eli kyllä joku aina halpaan menee ;). Kuinhan paha haju siellä niitten vaelluksissa on kun porukka tuulettaa niin ankarasti sitä pakoputkea.
Kesähän on täynnä kusetusjuhlia. Sinne vaan jeesuksen luitten kanssa niin varmaan menee kaupaksi.