PDA

View Full Version : hiluxin tehot


Rekisteröimätön
23.06.2008, 19:10
en löytänyt searchilla, mut muistan kevään aikaan lukeneeni, et paljon saa olla LN110 2.4d hiluksissa tehoa turbotuksen jälkeen.Siis +20% menee teholapulla, mutta jos esim 30%, ni mites sitten?voiko verrata johki toiseen hiluksiin ( jarrut yms )?kiitos

Rotta-Racing
23.06.2008, 20:15
+20% tehokkaimmasta mallista taitaa olla se suurin teho jolla saa leimattua,

Repro
23.06.2008, 20:20
+20% tehokkaimmasta mallista taitaa olla se suurin teho jolla saa leimattua
Yep!
mut konttorin jälkeen vaikka +100% tehokkaimmasta.
Noup!

toyota4x4
23.06.2008, 22:00
taitaa olla 171 heppaa maksimi teho minkä saa leimattua v6:sessa on 105kw

Vilkutin
24.06.2008, 08:13
itellä turbo rojekti menossa kanssa, ja meinasin verrata 2.4l pensakoneen jarruihin, jolloin sais jonkun reilu 120hv... paperiin.

Rekisteröimätön
24.06.2008, 08:44
tartteekohan ne konttorilla tommosta lappusta jarruista yms, kun nyt on teholapun mukaan maksimaaliset ~107hv :)

j1s
24.06.2008, 22:37
onko noissa hilujen jarruissa paljonki eroa bensan ja dieselin välillä ja sette sen v koneella olevan. pitäis itse kanssa hakee katastus lappu tässä piakkoin ni tietäs että paljonko siinä lapussa saa se lukema olla :D

Jappi
25.06.2008, 00:35
taitaa olla 171 heppaa maksimi teho minkä saa leimattua v6:sessa on 105kw

Eipä kelpaa runneri vertailuun,ja sitkasta on vähän jenkkimallienkin kanssa kun ei tojotalta saa enää mitään vastaavuuslappuja tekniikanvaihtoihin...

2,4l bensa on se mihin verrataan ja taisi olla raja jonkun verran vajaa 120 taisi raja olla.Ja alustassa/jarruissa ei ole mitään eroja.

Vilkutin
25.06.2008, 05:17
ite olen siinä käsityksessä... että tehot sais asettua lähelle tuota 120hv. sinänsä sama kun ite meen leimalle pikkupaineilla, 0.7bar... tai jotain, ni ei tee tiukkaa. Säätimillä sitten nostetaan jos/kun tarvitaan. Mä tilasin sellasen elektronisen ahtopaineen säätimen, low boost ja high boost napilla =D ja niin että saapi sisältä säätää =D

http://hevosvoima.com/site/tuotekuvat/hdiSBC-D-SE-FINAL.jpg

Tarkka lämpötilakorjattu paineanturi mahdollistaa tarkan ahtopainetiedon ohjaimelle.

Ohjain toimii closed loop periaatteella pitäen ahtopaineen tasaisena halutun ahtopaineen saavutettuaan. Anti lag toiminto minimoi ahtimen heräämisajan parhaan terävyyden saavuttamiseksi kuitenkaan ampumatta säätöarvosta yli.

Low boost -aletuksella max ahtopaine on 1bar ja High boost asetuksella 1,7bar.

juuhha
04.03.2013, 19:09
voisitteko selittää miten homma lähtee käyntiin että saa turbon otteeseen?

-MaTTi-
04.03.2013, 19:15
voisitteko selittää miten homma lähtee käyntiin että saa turbon otteeseen?

Tuon ikäisen kanssa VTT:lle päästötestiin. Pari tonnia ja alvi lompsaan.

juuhha
04.03.2013, 19:40
Tuon ikäisen kanssa VTT:lle päästötestiin. Pari tonnia ja alvi lompsaan.

eikä oo halvempaa konstia

astalo
04.03.2013, 20:46
Alkuperäinen turbokone kaikkine hilppeineen. Koneen oltava samaa päästöluokkaa.

-MaTTi-
04.03.2013, 21:42
Alkuperäinen turbokone kaikkine hilppeineen. Koneen oltava samaa päästöluokkaa.
... tai uudempaa. Voi olla myös kokonaan toisen merkkisestä autosta, kunhan kaikki päästöihin vaikuttavat kikkareet seuraa mukana.

Vaihtoehto b) valmis turbosetti mihin löytys TÜV-paprut mukaan, voip olla ettei tämmösiä oo ikinä tehtykkään Hiluxia varten Eurooppa-markkinoille.