PDA

View Full Version : pyyhkijät


big-sepe
01.08.2004, 21:33
Moi,
ongelma pyyhkijöissä tuli ilmi viime vuonna, mutta tällöin kuvittelin että 'ongelma' johtuu yksinkertaisesti siitä että piuhat ei ole kiinni wiperin vivussa. no eihän ne ollu, mutta kytkeminen ei auttanut asiaa. onko kellään antaa vinkkiä jostakin pajasta, joka pystyy nopeasti tutkimaan onko kytkennät ok vai onko vika moottorissa ja tarpeen tullen vielä korjaamaan moottorin ?

Miq69
02.08.2004, 12:10
En tiedä millainen vika sinulla on, mutta ainakin itse huomasin viime talven kojetaulun purkamisen ja kokoamisen jälkeen että pyyhkijät eivät toimineet. Pitkän vianetsintäprosessin jälkeen vika löytyikin, kykimelle tuleva piuha oli yksinkertaisesti väärinpäin, olin pistänyt sen niin kuin se loogiselta tuntui, mutta se kuuluikin tasan 180 astetta toisin päin.
Onko kaikki alipainesysteemit kunnossa, eli aukeaako pyyhkijöiden luukku ok ? Oletko tsekannut että luukun auki-asentokytkin toimii ?

big-sepe
03.08.2004, 10:11
mun versiossa on jossain vaiheessa alipainesysteemi purettu ja pelti vaihdettu pitkäksi, joten pyyhkijöiden luukku ei tule kyseeseen. Lueskelin eilen iltani iloksi joitain hoivaoppaita ja yhdessä väitettiin, että koko homma voisi johtua siitä, että startti on vaihdon yhteydessä jäänyt maadoittamatta. tarkistanpa sen nyt ainakin ekaksi...