Repro
11.06.2008, 00:42
En tiiä kiinnostaako ketään mutta laitetaan vaikka kiusaks näkyville.
Kuvien laadun takeena on nettiselainkännykkäkamerataskulaskin.
Tulen uusi Garrett GT2256V pussissa, vanha vastaava vierellä näyttämässä mallia keskiön ja kompurakotelon asennosta, se myös luovutti painekellon ja sen telineen uuteen.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1283
Pakopesä irroitettuna alta paljastuu johdinsiipien säätökehä ja itse vipu joka määrää kehän asennon keskiötä käännettäessä.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1282
Nonii VITTU BLING BLING!:p
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1281
Melkein saa selvää, johdinsiipien vastineet kehään
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1280
No pistetään nyt lisää kuvia
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1279
Mitäs sieltä pilkistää, no ne on ne johdinsiivet joka tästä ahtimesta niin erikoisen (huonon?) tekee
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1278
Siinä on nyt se kolonen joka pitäisi saada sattumaan sen keskiössä olevan klitoriksen kanssa samaan kohtaan.
Sattupas muuten kuvan ottamisen ajaksi olemaan melkein puoli kierrosta väärässä kohdassa, muista kasata peilikuvana kun sitä klitoriksen kohtaa keskiöstä vilkuilet, hommaa ei helpota että nuo kolme rullaa ja kaikki knullit pitää sattua about samaan aikaan kohdalleen että kehä uppoaa kohdalleen
Rullat merkattu vihreällä ja klitoriksen kolo punaisella
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1284
Sitten kun rupeaa sovittelemaan keskiötä pakopesää kohti niin alunperinhän tämä ei satu kuin yhdessä asennossa, eli ennenkuin rupeat painamaan pakopesää keskiötä kohden hydrauliprässillä samalla huulta purren huutaen: MIKÄ MIKÄ?!?:mad:
niin muista poistaa ohjuritappi joka on mallia sokkanaulan tapainen
Merkattu punaisella ympyrällä, you see:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1276
Kas näin, tappi vedetty skutsiin
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1275
Kun saat keskiön sattumaan oikeaan kohtaan pakopesään, pitää ohjuritapin äkillisen poistumisen myötä pakopesää kiertämällä tunnustella oikea kohta sen asennolle, eli johdinsiipien säätövivun kolahtaessa stopparia vasten on asento oikea, vähän järkeä käyttämällä pitäisi kyllä hoksata.
Tämän ahtimen ostohintaan kuului myös kierteet kollektorin puolen laipassa, jotka penetroitiin irti tarpeettomana
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1274
Jä miksikö keskiö piti kääntää, noh, siksi että öljyn paluu turbolta pitäisi olla suoraan alaspäin tulvimisen estämiseksi.
(Tulviminen = öljy ei pääse vapaasti poistumaan turbon keskiöstä pyrkien pois toista kautta, esim. laakereiden läpi kompura/turbiini koteloon)
Tämän topicin on tarkoitus antaa osviittaa tulevasta jos olet moiseen ryhtymässä, jos kuitenkin hajotat ahtimesi niin paska mäihä, en ota vastuuta!
Kuvien laadun takeena on nettiselainkännykkäkamerataskulaskin.
Tulen uusi Garrett GT2256V pussissa, vanha vastaava vierellä näyttämässä mallia keskiön ja kompurakotelon asennosta, se myös luovutti painekellon ja sen telineen uuteen.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1283
Pakopesä irroitettuna alta paljastuu johdinsiipien säätökehä ja itse vipu joka määrää kehän asennon keskiötä käännettäessä.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1282
Nonii VITTU BLING BLING!:p
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1281
Melkein saa selvää, johdinsiipien vastineet kehään
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1280
No pistetään nyt lisää kuvia
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1279
Mitäs sieltä pilkistää, no ne on ne johdinsiivet joka tästä ahtimesta niin erikoisen (huonon?) tekee
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1278
Siinä on nyt se kolonen joka pitäisi saada sattumaan sen keskiössä olevan klitoriksen kanssa samaan kohtaan.
Sattupas muuten kuvan ottamisen ajaksi olemaan melkein puoli kierrosta väärässä kohdassa, muista kasata peilikuvana kun sitä klitoriksen kohtaa keskiöstä vilkuilet, hommaa ei helpota että nuo kolme rullaa ja kaikki knullit pitää sattua about samaan aikaan kohdalleen että kehä uppoaa kohdalleen
Rullat merkattu vihreällä ja klitoriksen kolo punaisella
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1284
Sitten kun rupeaa sovittelemaan keskiötä pakopesää kohti niin alunperinhän tämä ei satu kuin yhdessä asennossa, eli ennenkuin rupeat painamaan pakopesää keskiötä kohden hydrauliprässillä samalla huulta purren huutaen: MIKÄ MIKÄ?!?:mad:
niin muista poistaa ohjuritappi joka on mallia sokkanaulan tapainen
Merkattu punaisella ympyrällä, you see:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1276
Kas näin, tappi vedetty skutsiin
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1275
Kun saat keskiön sattumaan oikeaan kohtaan pakopesään, pitää ohjuritapin äkillisen poistumisen myötä pakopesää kiertämällä tunnustella oikea kohta sen asennolle, eli johdinsiipien säätövivun kolahtaessa stopparia vasten on asento oikea, vähän järkeä käyttämällä pitäisi kyllä hoksata.
Tämän ahtimen ostohintaan kuului myös kierteet kollektorin puolen laipassa, jotka penetroitiin irti tarpeettomana
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=179&pictureid=1274
Jä miksikö keskiö piti kääntää, noh, siksi että öljyn paluu turbolta pitäisi olla suoraan alaspäin tulvimisen estämiseksi.
(Tulviminen = öljy ei pääse vapaasti poistumaan turbon keskiöstä pyrkien pois toista kautta, esim. laakereiden läpi kompura/turbiini koteloon)
Tämän topicin on tarkoitus antaa osviittaa tulevasta jos olet moiseen ryhtymässä, jos kuitenkin hajotat ahtimesi niin paska mäihä, en ota vastuuta!