View Full Version : Suuri tankkista käyttistä hommaamassa
Unregistered
05.06.2008, 21:54
Moro!
Tässä pitäs alkaa auton vaihtoon.
Kertookaapa autoja, jotka sopisi käyttikseksi ja tankin koko olisi 70 l-->
Tarkoituksena alkaa kulkemaan Venäjällä ja tartteis tankin koon olla semmonen, että ajais jonkinaikaan.
Minulla Toyota HJ. tNAKKI 240L,ja merkattu rekotteeseen.En myy
Unregistered
06.06.2008, 00:55
Ford F250/350 Tuplatankit n. 90 ja 70 l
Arska-tehtaalta
06.06.2008, 07:04
Scottari kahdella 80 litran leilillä. Ajelin itte parin vuoden ajan ja huva oli.
Solenoidi
06.06.2008, 07:14
Aika monesta isommasta maasturista (ei ne hemmetin city autot) löytyy yli 70 litran tankki. Mutta jos haet autosta ainoastaan isoa tankkia, homma neliveto Hilu ja askartele siihen isompi tankki, kuten toi nim. Vepele on tehnyt.
Arska-tehtaalta
06.06.2008, 07:29
Äläkä sit turhaan muutoskatsasta sitä tankkia, kun se ei tullinsedille meinaa paskaakaan ;)
Unregistered
06.06.2008, 11:14
Onko sitten tietoa tällaisesta normi-henkilöautosta, josta löytys tuollainen tankki?
Solenoidi
06.06.2008, 11:28
Olen kuullut erään lomaosake myyjän 500 sarjan Bemarista, jossa on 103litran tankki, mutta ei taida tämäkään olla ihan normi vehje. En kyllä usko, että tavan henkilöautoista löytyy yli 70 l tankkia. Luulisin, että pääsääntöisesti henkilöautoissa tankkien koot ovat noin luokkaa 50 litrasta alle 70litraan. Jos nuo tankit kiinnostavat, niin esimerkiksi old man emulta löytyy (http://www.arb.com.au/long-ranger-fuel-tanks.php) tankkeja ja luulisin, että Jyväskyläläisen cross4wd:n kautta saa tilattua (http://www.cros4wd.com/index_edustus.shtml)...
Ps. Älä osta henkilöautoa... Ne ei oo kivoja. Niillä joutuu ajamaan tavallisilla teillä.
volkswagen passateissa,ainakin farmareissa on 95l tankkeja, ja todistetusti seissy vieressä kun on 105l valutettu ainetta tankkiin. Jos rakentaa itse isomman tankin ,niin kaikki polttoaine mikä menee yli alkuperäisen tankin tilavuuden, voi tullimies verottaa! Näin minulle selvitettiin ,kun aikoinaan bensa vaniin tankkia puuhasin.
Multa sais ostaa bj75, siin on 90 litran tankki.
Äläkä sit turhaan muutoskatsasta sitä tankkia, kun se ei tullinsedille meinaa paskaakaan ;)
Mikäs niille tarkalleenottaen kelpaa?
Onhan ihan HJ:ssakin 90 litran tankki, joten vakiorengastuksella ajelee jo jonkun aikaa.
Sen verran omaani tankkasin, kun tankki oli täysin tyhjä.
Minulla on ollut Audi 100 (1982-1990), 80 litran tankki. Kaverilla oli Peugeot 605, tais olla yli 90 litraa. Monessa ameriikan hapatuksessa yli 100, ainakin Astrossa.