25.08.2003, 23:24
Heipä hei!
Minulla on merkki vaihtunut, kun eräs isäntä onnistui aika vakuuttavasti kauppaamaan minulle Rangeaan. Meni kuitenkin sivusuun se auto. Nyt olen sitten uutta katsomassa. Ja onhan noita muutama liikenteessä tälläkin hetkellä. En tosiaan etsi mitään offroad-rassia enkä mitään auto-projektia, mutta maastoon sillä pitäisi aina tuon tuosta päästä. Älkää pyytäkö selittämään miksi Range. En kai itsekään suoraan sanottuna tiedä. Matkaa sillä soisi olla mukavaa ajaa ja kampettakin pitäisi kavereiden ohella jonkun verran kulkea. Hintaa ei saisi olla kovinkaan paljoa (n.3000e) Toki voitte tarjota parempaa vaihtoehtoa, kuin mitä tähän mennessä olen katsonut.
Kun juttelee näiden Range-omistajien kanssa saa kuulla aivan uusista tyyppivioista, joista Paavo ei maininnut sanaakaan listatessaan tyyppivikoja. Halusinkin nyt kysäistä niitä täällä, kun tuntuu sitä puolueetonta asiantuntemusta täältä löytyvän!
Yhdessä kuulemma perästä kuuluu "lonksahdus". Kun äkkiä nostaa kytkintä niin perästä kuuluu kuulemma kolahdus. Ikäänkuin se ehtisi pyörähtämään jonkun matkaa ennenkuin ottaa kiinni. Väitti, että olisi korjattavissa jollain yksinkertaisella fiksaus-korjauksella. Että perästä pitäisi vain vaihtaa jotkut prikat (tms). Onko tosiaan näin?
Sitten samassa Rangessa kuulemma hiukka tihkuu öljyä venttiilikopan tiivisteistä. Samoin kuin kampiakselin päästä. Ei kuulemma nyt mitenkään lorota, mutta semmosta se kuulemma on tuommoisessa ikääntyneessä Rangessa. Jälleen: näinköhän? Vai olisiko siinäkin rempan paikkaa?
Onko nuo rempat nyt sitten kovinkin kalliin oloisia?
Toisessa yksilössä taas oli pallonivelestä selkeää vuotoa ja sai kuulemma viikottain ainakin tarkistaa. Mutta kuulemma sekin oli tyyppivika.. Onko tosiaan tyyppivika, vai onko se vaan jo niin loppuun ajettu?
AAA
Note! This message was posted anonymously!
Minulla on merkki vaihtunut, kun eräs isäntä onnistui aika vakuuttavasti kauppaamaan minulle Rangeaan. Meni kuitenkin sivusuun se auto. Nyt olen sitten uutta katsomassa. Ja onhan noita muutama liikenteessä tälläkin hetkellä. En tosiaan etsi mitään offroad-rassia enkä mitään auto-projektia, mutta maastoon sillä pitäisi aina tuon tuosta päästä. Älkää pyytäkö selittämään miksi Range. En kai itsekään suoraan sanottuna tiedä. Matkaa sillä soisi olla mukavaa ajaa ja kampettakin pitäisi kavereiden ohella jonkun verran kulkea. Hintaa ei saisi olla kovinkaan paljoa (n.3000e) Toki voitte tarjota parempaa vaihtoehtoa, kuin mitä tähän mennessä olen katsonut.
Kun juttelee näiden Range-omistajien kanssa saa kuulla aivan uusista tyyppivioista, joista Paavo ei maininnut sanaakaan listatessaan tyyppivikoja. Halusinkin nyt kysäistä niitä täällä, kun tuntuu sitä puolueetonta asiantuntemusta täältä löytyvän!
Yhdessä kuulemma perästä kuuluu "lonksahdus". Kun äkkiä nostaa kytkintä niin perästä kuuluu kuulemma kolahdus. Ikäänkuin se ehtisi pyörähtämään jonkun matkaa ennenkuin ottaa kiinni. Väitti, että olisi korjattavissa jollain yksinkertaisella fiksaus-korjauksella. Että perästä pitäisi vain vaihtaa jotkut prikat (tms). Onko tosiaan näin?
Sitten samassa Rangessa kuulemma hiukka tihkuu öljyä venttiilikopan tiivisteistä. Samoin kuin kampiakselin päästä. Ei kuulemma nyt mitenkään lorota, mutta semmosta se kuulemma on tuommoisessa ikääntyneessä Rangessa. Jälleen: näinköhän? Vai olisiko siinäkin rempan paikkaa?
Onko nuo rempat nyt sitten kovinkin kalliin oloisia?
Toisessa yksilössä taas oli pallonivelestä selkeää vuotoa ja sai kuulemma viikottain ainakin tarkistaa. Mutta kuulemma sekin oli tyyppivika.. Onko tosiaan tyyppivika, vai onko se vaan jo niin loppuun ajettu?
AAA
Note! This message was posted anonymously!