PDA

View Full Version : mitä huomioida land cruiseria ostettaessa!

29.07.2003, 12:24
Terve!

Olen jonkun aikaa seurannut tätä teidän varsin asiantuntevaa keskustelua. Törmäsin palstaan kun itseä puraisi maastoautokipinä. Silloin törmäsin myös jonkun (vissiin) ameriikkalaisen kirjoittamaan juttuun siitä mitä kaikkea kannattaa katsoa kun Toyota Lancruiseria rupeaa käytettynä ostamaan. Sillä kaverilla oli tosi hyvä näppituntuma siitä mikä siinä autossa voisi olla hätänä. Itselle kun tuli tieto varsin kukkarolle sopivasta pikku Land Cruiserista.

-Osaisikohan joku mahdollisesti uudelleen ohjata minut tämän lähteen äärelle?
(se kaveri käsitteli siinä lähinnä 40-sarjalaisia, mutta sivusi myös 60-sarjalaisia) Hämärä kuva oli että se olisi ollut jonkun toyota-clubin kotisivuilla, mutta vaikka olen kuinka hakenyt en onnistu löytämään sitä uudestaan.

-Tai antakaas hiukka neuvoja ja vihjeitä mitä pitäisi katsoa ja tarkistaa tuommoista autoa kun menee katsomaan. Mulla kun tuo peukku on aika pahasti keskellä kännyä..

Auton tarvetta olisi enimmäkseen ihan maanitellä hurruutteluun ja sitten joillan leireillä metsänsiimekseen pyörähtäminen. Ehdinkin jo luopua ajatuksesta laittaa maastoauto, kunnes tuli eteen tämä suunnattoman hyvä tarjous Toyotan Land Cruiserista. En ole vielä yksilöä nähnyt, mutta riippumattomat lähteet ovat sitä ylistäneet. Omistajakin vissiin on pitänyt sitä kuin kukkaa..

kiittäen ja kumartaen pokkaa hän.

Note! This message was posted anonymously!