PDA

View Full Version : G-mesen pulttijaosta...


G280E
11.07.2003, 00:02
No niin menikö vellit ja jauhot sekaisin?mä kirjoitin ensimmäisiä viestejäni anonyyminä tuonne myynti palstalle ku joku kysyi G-mersun vanteita.Se että joku epäili mutu hommiksi ei sinänsä mua haittaa,mut jos itsellään on G-mersu,tietää että vanteet on kiven navan takana,niin en kyllä jättäisi kirjaviisauden taakse helposti löytyviä vanteita.En väittänyt asiaa niin helpoksi että jako olisi sama vaan "menee millin ja tuuman väliin.Laillisuudesta ja siksi toteamisesta,uskon tekeväni chevyn vanteista helpommin ja laillisemmat kuin joku irroittamalla vanteen keskustaa.mersussa vanne keskittyy keskireikään "pää-osin",kun keskireikä suurennetaan sorvissa määrätyn suuruiseksi voidaan,(kuten joku oli myyntipalstalla hoksannutkin),koskapas chevyn oma pultti on niin piskuruinen suurentaa kohdistamalla,samalla sorvarireissulla ja avot,meillä on sopivalla ofsetillä helposti hankittava vanne tuumina mitä sitten kukakin haluaa.chevyyn löytyy sitten laaja skaala vanteita.Jeps porcen vanne on sama 130,vito,sprinter ja mahd.muitakin.vito ja spii on vain max lev.saat.o.vant.6 tai7"porgeen taas löytyy mutta mitä maksaaaax2?SITTEN VIELÄ:Löysin tämän palstan ihan hiljattain,Upea tiedon virtaava joki sanon minä!!Kiitän kaikkia Kysyjiä ja vastaajia yhdessä ja erikseen jo näin etukäteen,porsii se mullakin vielä mursu niin et on sormi suussa kyynärpäätä myöden.3v ollu mersu ajossa vaihdettu öljyjä ja suotimia ei muuta eli en tiedä ko. autosta viel yhtään mitään.on muuten 240G ei 280 ,mä munasin niin monesti ton sisääntulon tänne et seuraava olis varmaan ollu joku 600GTDT...ON tallissa levällään 280 kaasutin versio ja vaihto lähenee eli pitää olla nöyränä että joku vielä vaivautuis vastaileen mun tyhmiin kysymyksiin..SELLASTA..