tuska
07.11.2002, 09:40
Heräsin yöllä outoon pirinään, sellaseen mikä lähtee niistä vanhanmallisista puhelimista, joissa on se pyöritettävä kiekko. Sitä pirinää ei kuitenkaan kuulunut kuin kerran ja sen lisäksi mä näin oudon sinisen valon. Sitten mä heräilin osittain ja joku ukko rupes puhumaan mulle. Se kysy että heräsinkö mä siihen siniseen valoon ja pirinään. Mä vastasin että heräsin. Sitten se äiä puhui vielä jostain punaisesta valosta ja sano että jos mä ajattelen yhtään tulevaisuuttani niin mun pitäis jättää tämänpäiväinen matkani väliin eikä lähteä mihinkään. Sitten mä taas nukahdin.
Oli aika vitun outo uni. Mun pitäis vielä tänään lähteä kaukopartioreissulle Tukholmaan. Se paatti varmaan uppoaa ja mä sen mukana. Noh, joskus se lusikka on nurkkaan heitettävä... kyllä mä sinne Stokikseen lähden (jos sinne saakka pääsen).
-------------------------------------------
Place not your joy upon the deeds of others.
For what is given, can be taken away.
-tuska-
Oli aika vitun outo uni. Mun pitäis vielä tänään lähteä kaukopartioreissulle Tukholmaan. Se paatti varmaan uppoaa ja mä sen mukana. Noh, joskus se lusikka on nurkkaan heitettävä... kyllä mä sinne Stokikseen lähden (jos sinne saakka pääsen).
-------------------------------------------
Place not your joy upon the deeds of others.
For what is given, can be taken away.
-tuska-