PDA

View Full Version : Terveiset Thaimaasta!


16.09.2002, 16:01
No, ajattelin vain pistaa pienta stooria, kun kerran nettiin paasin. Kun palaan viikon paasta voin laittaa pitemman stoorin parhaista paloista...

Terveiset kaikille lampimasta thaimaasta. Lamminta on noin 30 ja kello on about 21. Taa on eka kerta kun talla reissulla paasin koneelle ja ajattelin laittaa viestia tannekkin pain. (ByTheWay: yhteydet taala kuin noin 5-v sitten Suomessa). Joo olin ekaks Kiinassa reilun viikon, sitten matka jatku Hua Hin:iin jossa nyt ollaan. Ihan siisti paikka, sousittelen vaikka olen ollut taala vasta 2 yota. Kallista ei todellakaan ole kuten voitte arvata... kalja kaupassa (paikallinen n. 0.5 egee raflassa noin 1.2), paidat noin 2. Huomenna on sitten ohjelmassa thai-boxing:a, toivottavasti kunnon mattoa... Huorista en tieda, varsinkin kun mamma on mukana, mutta sen verran voin sanoa, etta kauniita ne on ja ei varmaan kalliita. Yksi meinas liimautua kiinni asken kun olin yksin kavelylla... jos olis sinkku, olis lahtenyt mukaan. Tapa jonka olen huomannut on se etta on joku valkoinen mies ja mukana joku lomahuora... rantaa on, mutta kunnon aurinkopaivia ei kuullemma ole tahan aikaan vuodesta kuin n. 2 viikossa...

Nyt kaljalle ja syomaan...


-Gazza



Note! This message was posted anonymously!