bono
29.08.2002, 09:56
Golffari löi mahtavan draivin. Lyöntiin tuli kuitenkin liikaa kierrettä, jolloin pallo lensi pois kentältä suoraan sisään naapuritontilla olevan talon ikkunasta. Mies mietti, mitä tehdä, mutta päätti sitten jatkaa peliä. Hän ehtisi noutaa pallon pelin loputtuakin. Kun mies oli puttaamassa viimeisellä reiällä, siihen tuli poliisi, joka kysyi:
- Sinäkö löit äsken pallon sisään tuon naapurissa olevan talon ikkunasta?
- Kyllä. Minun draivini on sellainen, että se menee toisinaan minne sattuu, mutta kyllä minä korvaan sen ikkunan.
Poliisi jatkoi:
- Mahdatko tietää, että pallo osui olohuoneessa istuneen miehen päähän. Hän sai kallonmurtuman ja pyörtyi. Rouva ryntäsi kadulle apua huutaen. Hän jäi kadulla rekan alle ja kuoli. Rekkakuski yritti väistää rouvaa, mutta menetti auton hallinnan ajaen suoraan lasten leikkipuistoon. Siellä on ainakin kymmenen lasta ruumiina ja parikymmentä loukkaantunut.
Golffari katseli poliisia kauhuissaan ja sanoi:
- Sehän on hirveää. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Pidä polvet vähän enemmän koukussa ja hartiat rentoina, kun seuraavan kerran lyöt draivia.
---------
Jussi ja Herpertti olivat golfaamassa. Kolmostiiltä Jussi löi pahan slaissin suoraan karmeaan pusikkoon. Kiroten hän otti rautakasin ja lähti etsimään palloa. Pusikossa kiilteli jotain. Kun Jussi meni lähemmäksi hän näki rautakasin jota piteli luuranko.
- Nyt on tositrabeli kyseessä, Jussi huusi Herpertille.
Herpertti tuli pusikon reunalle.
- Mikä hätänä? hän kysyi.
- Heitä minulle rautaseiska. Täältä ei pääse rautakasilla.
--<b>
- Sinäkö löit äsken pallon sisään tuon naapurissa olevan talon ikkunasta?
- Kyllä. Minun draivini on sellainen, että se menee toisinaan minne sattuu, mutta kyllä minä korvaan sen ikkunan.
Poliisi jatkoi:
- Mahdatko tietää, että pallo osui olohuoneessa istuneen miehen päähän. Hän sai kallonmurtuman ja pyörtyi. Rouva ryntäsi kadulle apua huutaen. Hän jäi kadulla rekan alle ja kuoli. Rekkakuski yritti väistää rouvaa, mutta menetti auton hallinnan ajaen suoraan lasten leikkipuistoon. Siellä on ainakin kymmenen lasta ruumiina ja parikymmentä loukkaantunut.
Golffari katseli poliisia kauhuissaan ja sanoi:
- Sehän on hirveää. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Pidä polvet vähän enemmän koukussa ja hartiat rentoina, kun seuraavan kerran lyöt draivia.
---------
Jussi ja Herpertti olivat golfaamassa. Kolmostiiltä Jussi löi pahan slaissin suoraan karmeaan pusikkoon. Kiroten hän otti rautakasin ja lähti etsimään palloa. Pusikossa kiilteli jotain. Kun Jussi meni lähemmäksi hän näki rautakasin jota piteli luuranko.
- Nyt on tositrabeli kyseessä, Jussi huusi Herpertille.
Herpertti tuli pusikon reunalle.
- Mikä hätänä? hän kysyi.
- Heitä minulle rautaseiska. Täältä ei pääse rautakasilla.
--<b>