mikk0
02.08.2002, 11:52
Olin viikolla kaupungilla illalla ja kävin ystäväni kanssa Meritan (nimi muutettu kun en muista mikä pankki se oli tarkalleen) eteisessä. Tämä on siis tämmöinen koppi mihin pääsee pankkikortilla sisään ja siinä on pari maksuautomaattia ja yksi netti kone jolla voi käyttää kyseisen pankin nettipalvelua. Innoissani tästä ylletyksestä koitin heti päästä petrisimolin.com. Olisihan se toki kiva idlailla pankin eteisestä, siinä olis sitä jotain. Suureksi hämmästyksekseni tämä kone kumminkin tempaisi minut heti johonkin pankin sivulle. Tässä pelissä oli siis joku lukitus ettei pääse tiettyjä sivuja pidemmälle. Tämä oli minusta suunnaton vääryys ja haluan asiaan puututtavan. Tämähän on lähes verrattuna kiinan internet sensuuriin tai kieltolakiin. Ei kai kenelläkään ole oikeutta rajoittaa minun harmitonta idlailuani. Uskon kumminkin, että valittamiseni täällä ps.com foorumeissa tuottaa tulosta. Tämähän on ammattilaisten ja hakkereiden pesä.
Onko samanlaisia kokemuksia? Ota kantaa! Olen 178cm ja 82kg olenko liian lihava?
Onko samanlaisia kokemuksia? Ota kantaa! Olen 178cm ja 82kg olenko liian lihava?