PDA

View Full Version : 11. Iltauinti Itävallassa


mikk0
16.07.2002, 22:55
mikk0 tervehtii pitkäaikaisija faneja ja palaa tauolta räväkällä jutulla jota jo vähän chatin puolella aikaisemmin hehkutin.

Tämä tapahtui villissä nuoruudessani kesällä 2002 kun olin Itävallassa koulun järjestämällä retkellä. Ja koska olin tutustumassa paikalliseen kulttuurin koin lähes velvollisuukdeseni käydä joka ilta ulkona hillumassa. Täytyy kuitenkin tarkentaa, että vaikka käyn baarissa juon vain naisellisesti/homosti pikkusen. Enkä koskaan tavoita paljon ihannoitua suomalaisen miehen perskänniä.

Tämä ilta oli sellainen, että seuraavana päivänä oli varsinaisilla kurssilaisilla loppukoe, eivätkä he kerinneet ulos. Mutta koska olin mausteena matkassa minulla ei ollut näitä velvotteita. Ensin olin slovakialaisten ukkojen kanssa terassilla. Mutta koska he eivät halunneet mennä pidemmälle (en minäkään menisi jos tuoppi maksais saman verran kun vodka pullo kotona). Jatkoin iltaani siis paikallisessa (http://www.q-stall.at/) nuoriso mestassa. Koska olin yksin liikkeellä pelkäsin että tulee tylsä ilta. Tästä kimpaantuneena katselin hätäisesti ympärilleni ja huomasin kahden neidon istuvan baari tiskillä. Toinen (H&M myyjä, tumma siili tukka, törröttävät teini tissit) jutteli jonkun ukkelin kanssa. Ajattelin siis mennä höpötteleen toiselle (sairaanhoitaja, punanen tukka, pisamia, isot tissit) ettei se joudu ihan yksin oleen. Onneksi tytsy puhui loistavaa englantia ja juttu kulki mukavasti. Siinä sitten höpötettiin kaiken näköstä mitä oli hassua eri maissa ja mitä oli kesällä tapahtunu. Siilitukka sai ukon karkotettua ja osallistui keskusteluun ja oli varsin hauska tyyppi. Tytöt tarjos mulle kierroksen naiseen ja mää tarjosin yhden. Huomasin että paikalle oli saapunut 2 kreikkalaista jotka olivat mukana mauste ryhmässä. Tunsin velvollisuudekseni jutella heille koska olin heitä aikaisemmin kerjännyt mukaan. Tytöt sanoivat lähtevänsä katsomaan toista paikkaa ja tulevansa kohta takas. Koska en halunnut olla pers kärpänen jäin viihdyttämään kreikkalaisia. Tytöt tulivat vihdoin takaisin kun kreikkalaiset lähtivät asuntolaan nukkumaan. Tytöt halusivat pelata muutaman pelin pöytäjalkapalloa. siis sellasta jossa on monta ukkoo kepissä mitä pyöritetään sivulta. Otettiin sitten Suomi-Itävalta maaottelu jonka hävisin niukasti.

Tässä vaiheessa paikalle horjui vahvasti humaltuneita paikallisia teinix ukkoja. Koska kaikki kolme puhuimme englantia pojat luulivat että olimme kaikki ulkomaalaisia. Tytöt tästä innostuneena uskottelivat että olimme kaikki kolme suomesta. Oli huvitta kun pojat puhuivat keskenään saksaa ja kiroilivat kuinka yhdellä tyypillä voi olla kaks muijjaa. Tytöillä oli hauskaa kun he luonnollisesti ymmärsivät kaiken. Loppu ilta meni poikia kiusatessa ja baari rupesi sulkeutumaan. Tässä vaiheessa tytöt ehdottivat että mennään uimaan, sehän kuulosti ihan parhaalta idealta. Lähdimme siis pihalle ja kysyin millä me ollaan uimaan menossa. Punapään autolla tietysti. Siinä vaiheessa rupesi vähän pelottamaan että mitäköhän tästäkin tulee. Mutta koska oli jo toinen viikko ja tiesin että osaan takaisin asuntolaan ajattelin että ei voi mitään kovin pahaa tapahtua. Hyppäsin siis takapenkille ja pitelin viimeistä frinkkiä kädessä ja laskeskelin monta olin nehnyt kuskin juovan, ainakin 5. Koskaan ei ole niin paljon pelottanut auto kyydissä. Kadut ovat tosi kapeita kippuraisia talojen välissä ja kuskina humalainen nainen. Otimme kyytiin tosi humalaisen ukkelin joka sanoi olevansa Svensson ruotsista, hetken päästä kun kysyin se olikin Nilsson norjasta. Myöhemmin sain selville että se keio oli oikeesti suomesta. Kaveri hyppäsi kanssani takapenkille ja myönsi että iltauinti olisi virkistävä ratkaisu.

Loppujen lopuksi pääsimme uima-altaalle joka oli aidattu alue (päivisin 1.5 juroo). Pääsimme kapuamaan aidan yli kun vähän väänsi piikkilankaa sivuun. Hauskintahan tässä oli että aidatulla alueella kello 4 aamulla oli jo valmiiks about 8 tyyppiä nauttimassa pikku ilta uinnista. Ei siinä mitään heitin suurimmat vaatteet pois (jätin kalsarit) ja polskasin altaaseen. Vesi olikin varsin raikasta ja virkistävää. Hetken pulikoitua päätimme hiipua nukkumaan, koska sairaanhoitajan piti herätä aamulla kahdeksalta. Vaatteet vaan päälle ja autoon kömpiin. Sain pelottavan kyydin vielä asuntolan eteen. Annoin tytöille hyvänyön suukot ja kiitin vauhdikkaasta illasta. Möngin sänkyyn kello 5 tukka märkänä ja jalat ihan paskasena, kun kävelin ilman kenkiä altaalta. Naureskelin itteni uneen kun muistin ettei me otettu suomalaista Keioo altaalta mukaan ollenkaan.

Heräsin aamulla ennen kahdeksaa ja menin kuuntelemaan mielenkiintoista luentoa UMTS tekniikasta ja markkinoinnista.