PDA

View Full Version : Ryyppäämässä


tuska
30.06.2002, 10:03
Olin perjantaina ottanut pari pulloa kaljaa ja vähän väkevää siihen päälle. Ajattelin suunnistaa kaupunkiin johonkin baariin kun ei viittinyt koko iltaa kotonakaan istua. Sitten eräs ystäväni, jota kutsumme tällä kertaa nimellä Holger, soitti mulle ja kyseli missä oon, mitä teen ja aionko lähteä kaupunkiin. Mä vastasin että kotona, juon viinaa ja kohta kaupunkiin. Holger on täysin muijansa tossun alla, joten mä jouduin juttelemaan sen emännän kanssa puhelimessa varmaan 10min kunnes se lupas laskee sen äiän irti illaksi.

No me mentiin sitten kaupunkiin ja Holger halus välttämättä mennä "Kännäriin", vaikka se on mun mielestä ihan paska mesta. Me notkuttiin siellä pari tuntia ja nähtiin muitakin tuttuja. Mä juttelin yhden Heikin kanssa jotain ihan yleistä paskaa kunnes siihen ilmesty hillittömän iso nainen, jolla oli ikää lähemmäs 40. Se rupes kaulailemaan meitä ja hoki "En kai mä häiritse teitä pojat?". Heikki vastas "Ette suinkaan!" ja tuijotteli sen tissejä. Siinä vaiheessa kun Heikki sanoi "Neidillä on mahtavat rinnat", mun oli pakko kääntyä poispäin nauramaan. Seuraava kommentti oli "Älkää nyt neiti noin upeita rintoja peitelkö!" ja sen jälkeen olikin pitkän aikaa hiljaista. Käännyin katsomaan että joko se ämmä lähti, mutta paskat. Siinä jaeltiin nyt ranskalaisia kielisuudelmia. Sitten se ämmä lähti ja kun se oli häipynyt näkyvistä Heikki sylkäs lattialle ja sano "Hyi vittu". Mä olin alusta alkaen ihan samaa mieltä.

Meni kymmenisen minuuttia ja se nainen ilmesty taas siihen. Mä luulin että Heikki olis tullut jo järkiinsä, mutta taas ne alko vaihtamaan räkää. Se muija kouri samalla Heikin säkkejä. Lähtiessään se muija kouri vielä lisää Heikin palleja, ja Heikin ilme oli sellanen että kohta menee pähkinät rikki. Puristusvoimaa siis löytyi. Kun se ämmä hävis näköpiiristä Heikki alkoi singahtelemaan jokaisen lähellä olevan jätkän luona ja pyyhki etusormeaan niiden sieraimiin. Mä onnistuin välttämään kosketuksen, koska mä arvasin missä se sormi oli ollut. Hyi saakeli.

Holger oli jossain vaiheessa kadonnut paikalta ja mä kävin etsimässä sitä alakerrasta. Ei löytynyt, joten takaisin yläkertaan. Sieltä se sitten viimein löytyi harhailemasta. Holgerin ensimmäinen kommentti oli "Nyt vituttaa". Se oli ollut maksamassa jotain drinkkiä ja sen kännykkä oli samalla tippunut lattialle. Kapula oli mennyt ihan säpäleiksi ja Holger oli konttaillut lattialla keräillen osia. "Nyt mulla on tämmönen kännykkä", Holger sanoi ja näytti kapulaansa. Se oli muuten ihan hyvässä kunnossa, mutta näppäimistö puuttui. Samalla sillä alkoi puhelin soimaan. Sen emäntä soitti. "Voi vittu se on vihanen... voi vittu!" tuumi Holger samalla kun koitti painella niitä olemattomia nappeja. Mä löysin ne näppäimet hetkeä myöhemmin siitä lattialta. Ne oli aivan paskana kun jengi oli tallonut niitä. Saatiin se luuri kuitenkin sitten vielä toimimaan.

Kotiin päästiin joskus viiden jälkeen. Seuraavana päivänä joskus kahden aikaan Holger soittaa ja kysyy missä mä oon. Sen emäntä oli kuulemma pakottanut sen lähtemään kaupunkiin. "Mä istun autossa täällä Makuunin edessä. On ihan vitun kuuma ja oksettaa. Ei tässä mitään jos olis kotona saanut olla, mutta kun piti lähtee kaupungille..." Sääliks käy sitäkin jätkää.


---------------------
Nemo ante mortem beatus.

-tuska