Rudolf
30.04.2002, 00:54
Juu kaikki alko siitä kun muutettiin varkaudesta rantasalmelle ja mun isä liity metästys porukoihin ja tiedätte varmaan et siellä liikkuu vaikka mikalaista viinaa ja siitä isälle kehkeyty alkoholi ongelma ja jota se ei myöntäny ja vanhemmat rupesi riitelemään koko ajan enemmän ja vihdoin ne sit eros (mä olin n.9.v) ja sitten mä olin isän luona kaikki lomat mitä vain mahollista koska mulla ja mun isällä oli erittäin läheiset ja hyvät välit mutta sitten otse asiaan. Olin ukon kans saunassa ja se oli ottanu viinaa aika lailla ja sitten se rupee höpöttää mulle et se tekee itsarin omana syntymä päivänään ja syynä et sen omat veljet (7 veljee) ja sisko (1 sisko) ei ole pitäny mitään yhteyttä 3 vuoteen ja ei jaksa elää enää itestää (talon laajennus kesken piha ku kaato paikka) ja mähän nyt ajattelin et toi taas juttelee ihan omiaan noin kovassa kännissä et en ottanu vakavasti niitä juttuja ja kunnes eräänä kauniina aamuna meidän puhelin soi ja mä kerkeen vastaamaan puhelimeen koska äiti nukku toisessa huoneessa ja oli ollu yön töissä ja kyseinen henkilö esitteli itsensä "Rantasalmen poliisista rikos konstaapeli (en muista nimee enää) päivää" ja sillon mä huusin jo mutsia puhelimeen koska tiesin et mitä oli tapahtunu ja olin jo ite menossa pää kolmantena jalkana ulos rauhottumaan ja mittimään et olisinko mä voinu estää sen jotenki ja sit mitä ukin kuolemaan tulee niin ukki otti oman esikoisensa itsarin niin rankasti et sentakia hänelle tuli se syöpä "näin lääkärit epäili" 7 syöpä pesäkettä laihtui 3kk yli 40kg loppu vaiheessa aika pelottava näky mutta ukki jakso viimeseen asti kertoo vitsejä..... ja kysykää rohkeesti et jos jäi jotai epä selvää....
Ja kommenttia saa laittaa....
Edited by - Rudolf on 30/04/2002 04:31:58
Ja kommenttia saa laittaa....
Edited by - Rudolf on 30/04/2002 04:31:58