MäIte
20.03.2002, 20:21
Ajattelin jakaa tämän kokemukseni PetriSimolin.COm:in kävijöiden kesken.
Muutan soittajan nimen Maijaksi tai Matiksi riipuen sukupuolesta.
MäIte "******"
Maija "***** tässä, päivää"
MäIte "Huomenta"
Maija "Huomenta?!"
MäIte "Riippuu missäpäin maailmaa ollaan, mikäs on ongelma?"
Maija "Jaa, olen unohtanut salasanani"
MäIte "Käyttöjärjestelmä vai ******** salasananan?"
Maija "En, vaan IBM Sales support saitin"
MäIte "Tarvitsetko apua uuden salasanan käyttöön ottamisessa?"
Maija "En,vaan haluan tietää nykyisen salasanani tai saada uuden"
MäIte "Tarvitsetko neuvoa miten salasanan unohtamisesta ilmoitetaan?"
Maija "Meille on ilmoitettu että jos unohdamme salasanamme soitamme teille , ***** tai *****"
MäIte "Me emme voi avata kuin käyttöjärjestelmä tunnuksen ja osastoesimies ****** tunnuksen"
Maija "Meille on kyllä aivan selvästi neuvottu soittamaan teille, jos unohdamme salasanamme"
MäIte "Sillä tarkoitetaan työnantajan antamia salasanoja"
Maija "Mutta olen saanut tämän salasanan työpaikalla"
MäIte "Silti teidän täytyy ottaa yhteyttä IBM Sales support saitin ylläpitäjiin, saadaksenne heidän saitilleen uuden salasanan"
Maija "Miksi meille on sitten sanottu että pitää soittaa teille jos salasana unohtuu?"
MäIte "Saithan nytkin informaatiota mitä pitää tehdä tässä tapauksessa"
Maija "Eihän tästä ollut mitään hyötyä! Te vain sanotte että minun pitää ottaa yhteyttä johonkin muuhun henkilöön! Mitä te teette työksenne"
MäIte "Ylläpidän ********** verkkoa"
Maija "Mutta ette anna uusia salasanoja!"
MäIte "Käyttöjärjestelmä salasanan saat minulta"
Maija "Mutta et osaa antaa IBM Sales support saitin salasanoja"
MäIte "Näin juuri"
Maija "Mitä teidän työhönne sitten kuuluu?"
MäIte "Ylläpidämme ****** verkkoa"
Maija "Huonostippa te sitä ylläpidätte kun ette voi edes kaikkia salasanoja antaa!"
MäIte "Kiitos tästä palautteesta"
Maija "Näkemiin!!"
Selaan puhelun päätteeksi tiedostopalvelimelta Maijan henkilökohtaiset työjaot ja tuhoan kaiken mikä ei liity työhön.
---MäIte---
Muutan soittajan nimen Maijaksi tai Matiksi riipuen sukupuolesta.
MäIte "******"
Maija "***** tässä, päivää"
MäIte "Huomenta"
Maija "Huomenta?!"
MäIte "Riippuu missäpäin maailmaa ollaan, mikäs on ongelma?"
Maija "Jaa, olen unohtanut salasanani"
MäIte "Käyttöjärjestelmä vai ******** salasananan?"
Maija "En, vaan IBM Sales support saitin"
MäIte "Tarvitsetko apua uuden salasanan käyttöön ottamisessa?"
Maija "En,vaan haluan tietää nykyisen salasanani tai saada uuden"
MäIte "Tarvitsetko neuvoa miten salasanan unohtamisesta ilmoitetaan?"
Maija "Meille on ilmoitettu että jos unohdamme salasanamme soitamme teille , ***** tai *****"
MäIte "Me emme voi avata kuin käyttöjärjestelmä tunnuksen ja osastoesimies ****** tunnuksen"
Maija "Meille on kyllä aivan selvästi neuvottu soittamaan teille, jos unohdamme salasanamme"
MäIte "Sillä tarkoitetaan työnantajan antamia salasanoja"
Maija "Mutta olen saanut tämän salasanan työpaikalla"
MäIte "Silti teidän täytyy ottaa yhteyttä IBM Sales support saitin ylläpitäjiin, saadaksenne heidän saitilleen uuden salasanan"
Maija "Miksi meille on sitten sanottu että pitää soittaa teille jos salasana unohtuu?"
MäIte "Saithan nytkin informaatiota mitä pitää tehdä tässä tapauksessa"
Maija "Eihän tästä ollut mitään hyötyä! Te vain sanotte että minun pitää ottaa yhteyttä johonkin muuhun henkilöön! Mitä te teette työksenne"
MäIte "Ylläpidän ********** verkkoa"
Maija "Mutta ette anna uusia salasanoja!"
MäIte "Käyttöjärjestelmä salasanan saat minulta"
Maija "Mutta et osaa antaa IBM Sales support saitin salasanoja"
MäIte "Näin juuri"
Maija "Mitä teidän työhönne sitten kuuluu?"
MäIte "Ylläpidämme ****** verkkoa"
Maija "Huonostippa te sitä ylläpidätte kun ette voi edes kaikkia salasanoja antaa!"
MäIte "Kiitos tästä palautteesta"
Maija "Näkemiin!!"
Selaan puhelun päätteeksi tiedostopalvelimelta Maijan henkilökohtaiset työjaot ja tuhoan kaiken mikä ei liity työhön.
---MäIte---