PDA

View Full Version : Suomen Kansa on valinnut tasavallan presidentin!


Lars
18.12.2001, 16:13
Suomen Kansa on valinnut tasavallan presidentin!

7.2.2000

Suomen Kansa on valinnut Tasavallan Presidentin! Valinta oli kerrassaan loistava. Itsehän olen täällä nyysseissä ollut jatkuvasti juuri Tarja Halosen kannalla, ja olen sen rohkeasti myös tuonut esille omalla nimelläni. Tarja Halonen oli vaihtoehdoista heti selkeästi parempi. Tarjalla on pitkä ja laaja kokemus politiikasta, joka antaa presidentin virkaan sopivan rautaisen ammattitaidon. Tarjalla on tietysti myös tärkeää kokemusta tavallisen ihmisenkin elämästä; vanhempana oleminen on presidentin virkaan lähes pakollinen vaatimus. Vaalikampanjan kestäessä oli selkeästi nähtävissä vastapuolen turvautuminen vääristelyyn ja omituisiin väitteisiin. Kansaa ei petetä, älykkäät kansalaisemme tekivät loanheitosta huolimatta oikean ratkaisun. Seuraavat kuusi vuotta tulevat osoittamaan valinnan oikeaksi. Tarja Halonen tulee johtamaan Suomen uuteen nousuun. Onneksi Itävallan tapahtumat sattuivat juuri Suomen presidentinvaalien alle; niillä oli ratkaiseva vaikutus vaalitulokseen. Ehkäpä Esko Aho jatkossa harkitsee lausuntojaan hieman tarkemmin, jos sellaiselle luuserille nyt enää mitään työtä jatkossa löytyykään. Väärän ehdokkaan kannattajat tullaan myös muistamaan. Ovathan kaikki kopioineet nimiluettelot talteen hävinneen ehdokkaan webbisivuilta (www.eskoaho.fi)? Kannattaa toimia nopeasti, ennen kuin tiedot hävitetään. Siitä listasta sitten näemme, ketkä olivat väärässä.


<s>Suomen Kansa on valinnut Tasavallan Presidentin! Valinta oli kerrassaan loistava. Itsehän olen täällä nyysseissä ollut jatkuvasti juuri Esko Ahon kannalla, ja olen sen rohkeasti myös tuonut esille omalla nimelläni. Esko Aho oli vaihtoehdoista heti selkeästi parempi. Eskolla on pitkä ja laaja kokemus politiikasta, joka antaa presidentin virkaan sopivan rautaisen ammattitaidon. Eskolla on tietysti myös tärkeää kokemusta tavallisen ihmisenkin elämästä; vanhempana oleminen on presidentin virkaan lähes pakollinen vaatimus. Vaalikampanjan kestäessä oli selkeästi nähtävissä vastapuolen turvautuminen vääristelyyn ja omituisiin väitteisiin. Kansaa ei petetä, älykkäät kansalaisemme tekivät loanheitosta huolimatta oikean ratkaisun. Seuraavat kuusi vuotta tulevat osoittamaan valinnan oikeaksi. Esko Aho tulee johtamaan Suomen uuteen nousuun. Onneksi Itävallan tapahtumat sattuivat juuri Suomen presidentinvaalien alle; niillä oli ratkaiseva vaikutus vaalitulokseen. Ehkäpä Tarja Halonen jatkossa harkitsee lausuntojaan hieman tarkemmin, jos sellaiselle luuserille nyt enää mitään työtä jatkossa löytyykään. Väärän ehdokkaan kannattajat tullaan myös muistamaan. Ovathan kaikki kopioineet nimiluettelot talteen hävinneen ehdokkaan webbisivuilta (www.tarjahalonen.fi)? Kannattaa toimia nopeasti, ennen kuin tiedot hävitetään. Siitä listasta sitten näemme, ketkä olivat väärässä.</s>


--------------------------------------------------------------------------------

np@co.jyu.fi (Niilo Paasivirta)