PDA

View Full Version : 04. Pikkujoulu


mikk0
07.12.2001, 17:09
mik0lle sattuu ja tapahtuu osa IV

tähän aikaan vuodesta on tapana kaikilla itseään kunnioittavilla yhtiöillä ja organisaatioilla pitää pikkujouluja. niin myös minun työnantajallani. illan ohjelmassa oli saunomista ja jouluruokien syöntiä. tähän tilaisuuteen sai ottaa kumppanitkin mukaan ja tietty otin kun sai neitiä ilmatteeks syöttää. asu oli "vapaa mutta pakollinen" ja minä totisena miehenä otin sen tietty kirjaimellisesti ja ilmiinnyimme kumppanini kanssa paikalle molemmat sonnustautuneena pitkään kangashameeseen. minulla oli lisäksi kauluspaita että ei ihan juntilta näytä. lähen kaikilla muilla oli tietty puku tai vähintäänkin hienot vaatteen päällä. alku hämmennyksen ja "voi vittu" kommenttejen jälkeen sain olla kohtalaisen rauhassa oman asuvalinnan kanssa mutta myöhemmin (ei pidot parane ellei viinat vähene) vanhemmat pomoukkelit tuli kyseleen

(kerättyjä kommentteja)
"mikä ton asun idea oikeen on, onko toi joku itämainen taistelulaji asu?"
"mikko on tunnettu noista räväköistä vedoista, se tykkää kun saa keskustelua aikaan (peukku)"
"en mää mitenkään halua puolustella tota mikkoo ja mää oon melkein varma ettei toi hame liity sen seksuaalisuuteen mutta on se kyllä ihan vitun sekanen tyyppi"
"sano nyt mikä ton idea on!"
"hameväki saunaan! HEHEHE"
"toi mikko on sellanen kaveri että kun se on töissä niin kaikilla on hauskaa, sellasia tarvitaan"
"nouse siihen pöydälle seisoon, että kaikki näkee sun asun"

Omat kommentit: ei tolla asulla mitään varsinaista tarkotusta ollu eikä se musta mitään tiettyä yrittäny viestittää. pelkästään sitä että en mää koe että pukeutuminen antaa ihmisestä mitään tiettyä kuvaa. tottakai sitä usein haetaan mutta ei siihen pitäis liikaa panostaa. olisinhan mää voinu tonne laittaa pukuhousut mutta eihän sitten olis ollu tätäkään juttua. hyvä huomata että ei liian tosissaan mua oteta.