Kirjaudu sisään

View Full Version : 03. Plussakortti

mikk0
03.12.2001, 13:27
mik0lle sattuu ja tapahtuu osa III

tää on vähän vanhempi juttu mutta niin legendaarinen että pitää laittaa vielä tännekkin jos joku ei oo viä kuullu.

kun oltiin veksun kanssa tulossa salilta ja mun piti käydä ostaan maitoo ja innostuttiin ostaan olemmille pistasi pähkinöitä ja tölkki kokista. kassalla annoin oman plussa kortin veskulle että saa plussat kerättyä. vesku anto sen mulle takas sitten kun oli maksanu. myyjänä oli sellanen nuori tytsy joka sano että "oikeesti tota ei sais antaa kaverille" naurahti ja jatko että "mutta kyllähän te ihan parista meette" mää sanoin sille mahdollisimman pokerilla että "jaa, mikäs siinä on hauskaa" se meni ihan punaseks ja sano että "e e ei mikään". mää en tietty päästäny sitä niin helpolla vaan oli pakko omaan tyyliini vetää tääkin juttu ihan överiks ja sanoin että "aika törkeetä tollanennen seksuaalisten vähemmistöjen solvaaminen" se ei oikeen osannu sanoo mitään. se oli mun päivän hyvä työ kun pidin huolta homojen oikeuksista.

tää juttu oli jo hauska mutta kaks päivää tästä eteenpäin vesku oli yksin siä kaupassa ja meni sille samalla kassan tätille niin se normaalisti ensin morjesti ja sitten kun vesku anto sille rahaa niin se kysy että "onko sulla sitä plussa korttia?" vesku sano että "no, ei oo" täti sano että "niin se sun poikakaveris on varmaan kotona sen kortin kanssa." vesku nyökkäili kun ei osannu sanoo mitään kun siinä oli paljon porukkaa jonossa. aika pahat veti siis täti takas.

sama juttu vielä jatkuu niin että vesku oli taas yksin kaupassa ilman korttia. myyjä rupes hehkuttaan että "sun kannattaa kanssa hankkia tää plussa kortti kun käyt täällä niin usein, näistäkin ostoksista saisit jo paljon plussaa blaa blaa" vesku ei jaksanu kuunnella sen plussakortti hehkutusta niin se sano että "tää on kyllä niin iso juttu että pitää oikeen keskustella mun avopuolison kanssa tästä asiasta"

Edited by - mikk0 on 03/12/2001 13:31:09