View Full Version : M. pätkä pajero osina tai kokonaan
Myydään pätkä pajero 2+2 -83 paku kovilla takapenkeillä kokonaan tai osina. Auto on kilvissä mutta katsastettu useampi vuosi sitten ja rungoltaan täysin mätä. Mutta autossa oleva 2,5tdic kone, laatikko- sekä jakolaatikko ovat hyvässä kunnossa. Auto sijaitsee oulun seudulla. 040-5706816
Note! This message was posted anonymously!
onkohan tietoa millasilla kilometreilla kone, ja minkä ikäisestä.Hintaa koneella?? Onko laatikkko malli "galant vai canter"
t:juha
Note! This message was posted anonymously!
Rekisteröimätön
26.06.2008, 00:32
löytyykö takajousipakkoja pätkästä?
mailia voi laittaa niema84@hotmail.com
Paljonko koneella hintaa?
khonkonen
27.06.2008, 12:33
Ilmotus on laitettu 5.5.2008 rekisteröimättömänä.
Olen koittanut soittaa numeroon niin siellä alkaa joku japanilaisen tai kiinalaisen kuulonen nainen toistelemaan jotain jota en ymmärrä ja ilmeisesti sit saman englanniksi että numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä. Niin ja olen koittanut soittaa jotain 10 kertaa eri kellonaikoina.
-pajero-
27.06.2008, 18:18
Onko tankki ehjä?
Rekisteröimätön
27.06.2008, 20:45
No elkää hätäilkö siitä numerosta olen työreissulla kiinassa joten voi olla kaikennäköisiä ja kuuloisia tyttöjä linjalla... Olen tulossa takas suomeen tuossa viikolla 28 niin sitten on parempi soitella. Mutta autoa on juuri alettu purkaan suomessa, koska koko autolle ei ollut kauppoja niin kaikki on kaupan mutta kuten sanoin menee nyt vähän aikaa. Muuten en nyt osaa sanoa mitään mutta kuten lupasin olen tavoitettavissa myöhemmin.
Rekisteröimätön
28.06.2008, 16:25
Mulle varattu keulan peltiosat ja jotain muita nippeleitä. Voisiko maailman matkaaja ilmoitella kun saapuu suomeen jotta voidaan alkaa hieroa kauppoja?
M_Huikuri@hotmail.com
T: Migu
khonkonen
29.06.2008, 20:24
Mitäs siitä on jo lähteny? Saattasin koko raadonki ostaa, jos vaan hinta kohdallaan.
Rekisteröimätön
08.07.2008, 16:26
Niin nyt ois palattu suomeen ja pajeroa aletaan purkaan lähipäivinä. Joten mikäli tuntuu kiinnostavan niin ottakaa yhteyttä. 040-5706816