View Full Version : Missä pätevä turbo paja?
pitäs toyotan ahdin ct-26 laakeroida, vaihtaa siipi mistä espoo, vantaa, helsinki aulueelta löytyy verstaita? osaako joku sanoa missä hinnoissa tommonen remottti pyörii vai kannataisiko ostaa heti vaan uus ahdin, mikä mahdollisesti?
Note! This message was posted anonymously!
Kannataa laittaa se ihin omakorjaus sarja!!! Ei tarvike satsia.
Hinta n.250-300€rkii....?
En tee kyseisiä töitä mutta, suosittelen LDS Turboa kaikissa turbo asioissa
Katony mitä sä taas hölisit!! Hippo perk....!!!
http://www.beinoy.com/
http://www.engcon.se/
http://www.pirate4x4.no
Tää ei löydy pääkaupunkiseudulta, mut on pätevä.
http://www.turbohuolto.fi/ Lahdessa.
no empä tiedä tost riikosest,ku sanoo et dieselit on pelkästään savuajia,et ei kiinnosta,ja ei ole kohtuu hintanenkaa!
Note! This message was posted anonymously!
quote:
no empä tiedä tost riikosest,ku sanoo et dieselit on pelkästään savuajia,et ei kiinnosta,ja ei ole kohtuu hintanenkaa!
Note! This message was posted anonymously!
Hyvin tulin Riikosen kanssa toimeen muutama vuos sitte kun Chevyn 6.5td:eehen vaihoin turbon, pakoputkiston, syöttöpumpun ja laitettiin välijäähdytin. Neuvo rakentamisessa ja perusteli selvällä Suomenkielellä minkä takia mitäki kannatti tehä/ olla tekemättä.
tapsa4x4
08.04.2008, 21:56
http://www.professionalmotor.fi/index.php?id=26 Tossa on sellainen paikka mistä saa asiallista palvelua ja osaavat hommansa.
Turbohuollosta oon käynyt pari kertaa meinaa ensimmäisen ja viimeisen kerran,ei on mitään hyvää sanottavaa.
kangasalla laatu diesel on hyvä paikka turbo asioissa
Maajussi
08.04.2008, 23:22
Finturbo
PäHäMa
Ja ääni ProMotor:lle, ollaan ostettu/korjattu omat ja asiakkaiten laitteet siellä 110% onnistumisilla (jopa johdinsiipiset ahtimet!!!)
Sitte Klaukkalassa oli aikoinaan huolto, mutta onko enään????
$ $ $ /// Jos se ei satu, niin ainakin se maxaa!!! /// $ $ $
Finturbolla teetin läjään viritysturbon ja tehot ennemminkin laski kuin nousi siitä mitä oli LJ:n alkuperäisellä turbolla. Eivät käsittääkseni ole kovinkaan perillä dieseleiden virittämisestä... Tämä nykyinen turbon sätös alkaa ahtamaan jo 2500 kierroksella kun toive oli että se lähtisi mukaan heti 1000 kierroksen jälkeen. Palopesäkin jo vaihdettiin pienempi mutta ei auttanut yhtään. Eli en voi kyllä kyseistä firmaa kehua millään muotoa.
www.offroadtarvike.fi
Turbotekniikka Oy
Sieltä tullu pääasiassa ahtimet huollatettua. Kokemusta löytyy... aínakin mua on palvelut hyvin. Ja tiedän monia virityspajoja jotka tuolla asioi. Tattarimalmilla tai sepänmäessä kumpi nyt on oikeampi. Kuitenkin Valuraudantiellä.
-Pinkkipaholainen-
professional moottorille yksi ääni täältäkin..
Mikä ei tapa,se vahvistaa
Turbotekniikasta ei ole minullakaan kuin hyvää sanottavaa.
EDIT: Sijaitsee tosiaan myös kysytyllä seudulla.
Edited by - JF on 10/04/2008 22:39:44
Rotta-Racing
14.04.2008, 19:15
Ääni täältä myös tuolle
http://www.turbotekniikka.fi/
Turbotekniikka Oy
Valuraudantie 4
00700 HELSINKI
Puh. 09 350 52733
Fax 09 350 52777
Nettisaitilta bongattua
Huolto pääpiirteittäin
1.
Ahdin puretaan
Kaikki osat pestään ultraäänipesukoneessa
2.
Katkenneet pultit poistetaan ja korjataan pultinkierteet koteloista.
3.
Imukotelo ja laakeripesä lasikuulapuhalletaan.
Tarkistetaan ettei imukotelossa ole hankautumia; laakeripesän tiivisterengasura ja laakeripinnat.
4.
Turbiinikotelo metallikuulapuhalletaan.
Tarkistetaan ettei pesässä ole murtumia.
Turbiinikotelon laipan tasopinta oikaistaan.
Akseli kiillotetaan.
5.
Akseli tarkistetaan, taipuma ja kuluneisuus.
6.
Akseli tasapainotetaan.
7.
Hukkaportin toiminta tarkistetaan.
Vaihdetaan laakerit, painelaakeri, tiivisterenkaat, O-renkaat.
8.
Ahdin kootaan.
Ahdin pakataan ja lähetetään takaisin asiakkaalle
Huoltotyölle annetaan vuoden takuu.
Mikäli jossain työvaiheessa osien kuluma on yli valmistajan antamisen toleranssien ne vaihdetaan (laakeripesä, akseli, kompressoripyörä, painehela, öljyhela).
Team Rotta-Racing Espoo
Edited by - Rotta-Racing on 14/04/2008 20:17:56
Jeep-Ukko
15.04.2008, 15:41
Fin-Turbolle ääni.
----
En ole asioinut, vielä, mutta kaverit on kertonut hyvää.
Varsinkin jos tietää Professional Motor:sin ja Fin-Turbon historiaa, eli päästään siihen että Professional Motor on nykyään perseestä.
______________________________
http://Jeep-Ukko.kuvablogi.com
annetaan nyt ääni http://www.kolumbus.fi/veprotech/
osaa ainakin noita toyotan ct-26 laitella! sillä ittellä on hdj-80 ct-26 ahtimella ja vain karvanverran alle 300hp! ja jokku väittää ettei sillä ahtimella saa tehoja.
ääni http://www.proturbo.fi/index_fin.htm ,vaikkei nyt pääkaupunkiseudulla olekkaan
entinen 4x4opel
Gravehill
16.04.2008, 06:11
quote:
annetaan nyt ääni http://www.kolumbus.fi/veprotech/
osaa ainakin noita toyotan ct-26 laitella! sillä ittellä on hdj-80 ct-26 ahtimella ja vain karvanverran alle 300hp! ja jokku väittää ettei sillä ahtimella saa tehoja.
Joo, mun ct-26 oli just tuolla kaverilla täysremontis ja teki siitä samnlaisen kuin tossa hdj:ssä. Viikonloppuna pitäis ottaa 61:stä savut parin kuukauden tauon jälkeen..
-1986 HJ-61-
-1986 HJ-60-
SLCK#113
Pohojanmaan Offroad Ry
quote:
Joo, mun ct-26 oli just tuolla kaverilla täysremontis ja teki siitä samnlaisen kuin tossa hdj:ssä.
mitäs ne sille teki sit
porttalit on pop
voisin uskoa että isompi ja muotoiltu kompurasiipi ja kotelon muokkaus!
t:bemaripoju
Note! This message was posted anonymously!
Gravehill
16.04.2008, 13:17
quote:
voisin uskoa että isompi ja muotoiltu kompurasiipi ja kotelon muokkaus!
t:bemaripoju
Note! This message was posted anonymously!
bemaripoju olettaa aivan oikein.
-1986 HJ-61-
-1986 HJ-60-
SLCK#113
Pohojanmaan Offroad Ry