View Full Version : Turbo huoltoon
Tojon turbo laskee öljyä läpi ajettaessa pienillä kierroksilla.Pitäis löytää sellainen huolto missä rempan ja uuden turbon hintaero olisi järkevä.Samalla vois turbon muuttaa sellaiseksi että se vorkkis jo alempaa mitä orkkis.Lahdessa paikallinen turbohuolto sanoi hinnaksi ilman muutostöitä 600-800 ekee.Professional motor kuopiosta mainostelee turbohuoltoja ja muutoshommia että onko kellään kokomuksia siitä firmasta.
Professionalilla on kyllä homma hanskassa, valitettavasti hintakin voipi olla kova. Kannattaa harkita koko ahtimen vaihtoa erilaiseen, nämä nykyiset vispilät on kaikki semmosia alhaalta herääviä merkkiin katsomatta. Ite aattelin asentaa mitsubishin valmisteen, kestää n 1,5 bar jatkuvaa käyttöä.
Tapsa_ja_Dumbo
20.06.2004, 18:55
Professional motor palvelee aika isoa joukkoa oikeasti kilpaa ajavia. Osaavat hommansa. Etenkin, jos meinaat muuttaa jotain. Mieti Seppo kuitenkin tarkkaan ja juttele hemmojen kanssa jotka ovat sun auton tyyppiin muutoksia tehneet. Koko tsydeemi on tarkkaan harkittu kokonaisuus.
Tapsa
- - Why golf when you can have sex ? - -
- - Wisdom is what comes from making a shitload of mistakes - -
- - Ne ovat karkaistua adamantiumia ja minä osaan lentää - -
suosittelen proturboa,varsinkin porin heppua,lamminpäätä
puh.0400-895087.
siellä on hinnat kohdallaan.
Hei ovatko ne remmiahtimet vielä asentuneet?
Turbo lähtee Kuopijoon remppaan .Perushuolto 450 ja muutos sellaiseksi et se pelais alempaa +250 ekee.Pojilla tuntu olevan homma hanskassa eikä mitään mutu tietoa..
Kuluttiko äLJii paljonkin öljyä? Haittaako pieni pölläyttely mitään, eihän turboissa mitään tiivisteitä ole, laakerit vaan. Kait se hyvillä öljynpaineilla tyhjäkäynnin tuntumassa ajellessa vähän huohottaa ja pölläyttää sit seuraavalla kaasunpainalluksella. Aika normaalia vai eikö ole? Kertokaa tietävämmät...
Note! This message was posted anonymously!
sehän mun käsittääkseni noissa tojon turbo huolloissa maksaa eniten kun siihen tulee koko toyotan osa sarja,esim garrettiin saa noita palikoita tarpeen mukaan.
näin ainakin oli joskus kun itse huollattelin toi oman hyrrän.
niin ja noita turbo stressidoja alkaa olla jo kivasti osina,myos 2.0 turbo camryn hyrrä käy tohon 2,4 koneeseen kun pyöräyttää imu puolen oikeaan asentoon ja vaihtaa sen pakopuolen ja putken välissä olevan pätkän.
Edited by - jjtp on 28/06/2004 12:29:08