Bruno
25.03.2008, 09:14
A = mäntä kolmella renkaalla.
Moottorin pyörimis -suunta on vastapäivään.Mikä on oikea oppinen tapa laittaa puristus renkaat sylinteriin.Eli kummasta tässä tapauksessa puhutaan työpuolesta.
Ylin puristusrengas klo 08.00.Toinen klo 14.00.Öljyrengas klo 20.00.
B = mäntä neljällä renkaalla.
Moottorin pyörimis -suunta on vastapäivään.Mikä on oikea oppinen tapa laittaa puristus renkaat sylinteriin.
Ylin puristusrengas klo 08.00.Toinen klo 14.00.kolmas klo??.??.Öljyrengas klo ??.??
Toisiksi ylin rengas seevattu,seevaus ylös,"kärki",alas.
Työpuoli yks mikä on unholassa.
Pienkoneissa useasti vacum pakattu oikeaan järjestykseen.
Seaech: "männän renkaat" ei nyt auttanut.
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/topic.asp?TOPIC_ID=36368
Otto&Rudolf power.No Detroit diesel.Anteeks-anteeks,kiitos,kiitos,"förskottia".
Moottorin pyörimis -suunta on vastapäivään.Mikä on oikea oppinen tapa laittaa puristus renkaat sylinteriin.Eli kummasta tässä tapauksessa puhutaan työpuolesta.
Ylin puristusrengas klo 08.00.Toinen klo 14.00.Öljyrengas klo 20.00.
B = mäntä neljällä renkaalla.
Moottorin pyörimis -suunta on vastapäivään.Mikä on oikea oppinen tapa laittaa puristus renkaat sylinteriin.
Ylin puristusrengas klo 08.00.Toinen klo 14.00.kolmas klo??.??.Öljyrengas klo ??.??
Toisiksi ylin rengas seevattu,seevaus ylös,"kärki",alas.
Työpuoli yks mikä on unholassa.
Pienkoneissa useasti vacum pakattu oikeaan järjestykseen.
Seaech: "männän renkaat" ei nyt auttanut.
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/topic.asp?TOPIC_ID=36368
Otto&Rudolf power.No Detroit diesel.Anteeks-anteeks,kiitos,kiitos,"förskottia".