09.03.2008, 13:38
Tuossa oltiin kierroksella ja ylitin sellaista isohkoa penkkaa, tietysti vähän liian hiljaa ja auto jäi takapäästään kiinni. No sitten lukot päälle ja pois ja paskat. Etupään lukko tai jotain ei toiminut ja vain toinen pyörä veti ja siinä oltiin ja lapiot jostain syystä kotona. Varppia vain kiinni ja irti oltiin. Vaijeri sisään, tarkistus ettei vinssi enää vedä. Ja koko homma unohtui.
Muutaman kilometrin päässä sitten kellahdettiin metsäojaan kyljelleen. Oli tarkoitus taas vinssata, mutta vinssistä murtosokka poikki ja samalla huomasin vinssin vääntyneen. Oli ruvennut ajon aikana kelaamaan vaijeria sisään. Murtosokka oli melkein vinssin pukkia vahvempi.
Nyt oli pakko hakea lapiot. Pienen äherryksen jälkeen oltiin taas irti.
Mutta vinssin kardaani pyörii koko ajan. Suunnanvaihto toimii, mutta vinssin kardaani pyörii aina kun auto liikkuu. Ei ole väljä käykö kone, onko vaihde vapaalla, onko kaks-, neli-, hidas neliveto tai aluevapaa päällä. Kun vain auto liikkuu pyörii vinssin kardaani. Auton suunta vaihtuu vaihtuu pyörimissuunta.
Vikaa pitää tietysti hakea vaihteistosta, mutta osaako joku arvata tarkemmin.
Note! This message was posted anonymously!
Muutaman kilometrin päässä sitten kellahdettiin metsäojaan kyljelleen. Oli tarkoitus taas vinssata, mutta vinssistä murtosokka poikki ja samalla huomasin vinssin vääntyneen. Oli ruvennut ajon aikana kelaamaan vaijeria sisään. Murtosokka oli melkein vinssin pukkia vahvempi.
Nyt oli pakko hakea lapiot. Pienen äherryksen jälkeen oltiin taas irti.
Mutta vinssin kardaani pyörii koko ajan. Suunnanvaihto toimii, mutta vinssin kardaani pyörii aina kun auto liikkuu. Ei ole väljä käykö kone, onko vaihde vapaalla, onko kaks-, neli-, hidas neliveto tai aluevapaa päällä. Kun vain auto liikkuu pyörii vinssin kardaani. Auton suunta vaihtuu vaihtuu pyörimissuunta.
Vikaa pitää tietysti hakea vaihteistosta, mutta osaako joku arvata tarkemmin.
Note! This message was posted anonymously!