Jeep-Antti
16.02.2008, 11:35
Maastobussin etenemistä oli tässä talven aikana tarkoitus parantaa, joten hartaan harkinnan jälkeen pistettiin Amerikan tilaus vetämään. Kun ei ole tuosta kyseisestä lukosta juurikaan täällä keskustelua näkynyt, niin ajattelin tänne heittää pari kuvaa.
Tarvetta oli saada lisää pitoa alla olevan kuvan kaltaisiin paikkoihin ja tilanteisiin, jossa joustot on jo pelissä ...eikä vauhtiakaan raaskis tarjoilla enää vanhukselle enempää. Myöskään mutabooreissa painavassa autossa kolme vetävää pyörää ei olis pahitteeksi.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/Jeep-Antti-Maastobussi%20portaassa.jpg
Taka-aksula tyhjennettiin alkuperäisestä kitka-tasauspyörästöstään, vetarit ja uusi OX-lockeri, saivat uudet laakerit.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/Jeep-Antti-Ox%20uudet%20laakerit.jpg
Uusi tasauspyörästö paikoilleen ja välitykset shimmattuna
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/Jeep-Antti-Ox%20paikoillaan.jpg
Yksi ratkaiseva seikka OX-lockerin valintaan, liittyi AMC 20 akselin heikkoon peltiseen peräkoppaan ja kyllästymiseen jatkuviin suojauksien virittelyyn, muutoinkin suurehkon murikan alle.
OX-Lockeriin kuuluu mukaan "bulletbroof" teräskoppa, jossa lukon käyttöhaarukka on kiinni ja johon vaijeri kiinnittyy.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/Jeep-Antti-Ox%20uusi%20koppa.jpg
Lukkoa käytetään kardaanitunneliin pultattavasta billet vivusta.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/Jeep-Antti-Ox%20kayttovipu.jpg
Tuhti vaijeri kulkee auton sisällä kardaanitunnelin viertä, pois risujen tieltä auton alta niin pitkälle kun mahdollista.
Käyttökokemuksia voin sit pistää, kunhan saadaan laakeroitu V-8 taas keulalle takaisin ja päästään metsään.
Tarvetta oli saada lisää pitoa alla olevan kuvan kaltaisiin paikkoihin ja tilanteisiin, jossa joustot on jo pelissä ...eikä vauhtiakaan raaskis tarjoilla enää vanhukselle enempää. Myöskään mutabooreissa painavassa autossa kolme vetävää pyörää ei olis pahitteeksi.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/Jeep-Antti-Maastobussi%20portaassa.jpg
Taka-aksula tyhjennettiin alkuperäisestä kitka-tasauspyörästöstään, vetarit ja uusi OX-lockeri, saivat uudet laakerit.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/Jeep-Antti-Ox%20uudet%20laakerit.jpg
Uusi tasauspyörästö paikoilleen ja välitykset shimmattuna
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/Jeep-Antti-Ox%20paikoillaan.jpg
Yksi ratkaiseva seikka OX-lockerin valintaan, liittyi AMC 20 akselin heikkoon peltiseen peräkoppaan ja kyllästymiseen jatkuviin suojauksien virittelyyn, muutoinkin suurehkon murikan alle.
OX-Lockeriin kuuluu mukaan "bulletbroof" teräskoppa, jossa lukon käyttöhaarukka on kiinni ja johon vaijeri kiinnittyy.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/Jeep-Antti-Ox%20uusi%20koppa.jpg
Lukkoa käytetään kardaanitunneliin pultattavasta billet vivusta.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/Jeep-Antti-Ox%20kayttovipu.jpg
Tuhti vaijeri kulkee auton sisällä kardaanitunnelin viertä, pois risujen tieltä auton alta niin pitkälle kun mahdollista.
Käyttökokemuksia voin sit pistää, kunhan saadaan laakeroitu V-8 taas keulalle takaisin ja päästään metsään.