PDA

View Full Version : Corvetten korin korjaus

08.06.2004, 11:16
Eli minkälaisia lasikuitukorjaus pajoja on suomessa jotka osaavat korjata corvetten koria, osu vaan liikennemerkki kulmaan.

Note! This message was posted anonymously!

08.06.2004, 12:14
Finnvette hoiti mun auton ja olen ollut todella tyytyväinen. Oli pahat vauriot ja maalausta ja kaikki onnistui aivan yli odotusten.
Soita ja kysy niiltä ainakin tietoo
Finnvette 03-6870427

08.06.2004, 12:49
Asiasta toiseen: Mitä kaikkea toi Finnvette oikein tekee? Oli yllätys et ne korjaakin. Onko niillä nettisivuja?

08.06.2004, 12:55
Finnvette on yhden miehen firma joka toimittaa Corvetteen osia ja korjaa/huoltaa niitä
Jakella on lasikuituleluista ja koneista aika paljon kokemusta.

Nettisivuja ei ole. Firma on Turengissa (vai onko se Janakkalaa?)

Itse olen aina saannut asiantuntevasti mitä olen tarvinnutkin (mitä nyt välillä vähän kamat on ollut maailmalla kateissa)

Tomppa

08.06.2004, 13:13
Jaaha! No löytyykö vastaavaa (tai edes lähes) asiantuntemusta Turun suunnalta?

08.06.2004, 13:18
Riippuu kai vähän mitä tarvitset,
Kyllä Chevyn tekniikkaa tuntevia löytyy jos siitä on kysymys.

Tomppa

08.06.2004, 13:32
No ekana tulee mieleen Vetten (paikka)maalaus ja lasikuidun korjaus.
Ja erityisesti toi sähköpuoli kun olisi jollakin hallussa. Kyseesssä tulis C4 ja C5. Metroautoon mua ei saa kirveelläkään!

Firebird
08.06.2004, 14:03
FinnVetteen kannattaa mennä matkankin takaa, ainakin jos asuu max 100 km säteellä. On eri
asia hoitaa asiansa paikansa, jossa joku oikeasti tuntee auton eikä vaan sinne päin.

08.06.2004, 16:10
laittakaa vielä muitakin paikkoja...joku sanoi että lasikuitu palin turussa olis hyvä paikka...onko kokemuksia?

09.06.2004, 09:40
Olen käynyt Metro-Autossa Corvetten kanssa. Oli muuten ainoa paikka, joka pystyi korjaamaan autoni sähkövian. Kävin kaikki mahdolliset paikat lävitse, mutta apua ei vain tullut, eikä suoranaista vikaa löytynyt. Kallista kyllä, mutta palvelu oli häkellyttävän hyvää. Finnvettestä ei kokemusta, mutta autoni taitaa olla pikkasen liian kallis vietäväksi sinne...en ole erityisen vakuuttunut Jakesta.

09.06.2004, 09:42
Siis Turun Metro-Auto on kyllä ok ja kallis.

09.06.2004, 10:13
Helsingin Metro-Auto on kyllä aivan viimeinen paikka viedä edes Opelii sinne. Työpaikkani autot olivat sitä kautta hankittuja leasing autoja jouduimme siirtämään huollon muualle puhtaiden virheiden takia. Ja palvelu on luokatonta. Lisäksi hinnat ovat aivan törkeitä.
Itse menisin Finnvetteen kyllä paljonkin pidemmältäkin. Kyllä Jake on ainakin minun täydellisen luottamuksen saanut olen joutunut omaani korjaamaan harvasen hetki ja Jaken kanssa tietää että auto tulee kuntoon kun sen sinne vie.

Sitähän voi kysyä haluatteko et autoanne huoltaa joku joka ei ole juuri teidän omaa Corvette mallia koskaan edes oikeasti huoltanut vai sellaiselle joka on huoltanut ties kuinka monta tuhatta eri Corvettea vuosien aikana?
Toki on paljon pienempiä liikkeitä jotka ovat varmasti hyviä paikkoja muuallakin suomea, mutta "virallinen" merkkikorjaamo ei kyllä vielä mitään takaa.

MIC4-90

09.06.2004, 15:43
joo olen alustavasti tiedustellut jo finnvetten jakelta corvetteni korjausta ja hän kuulosti todella asiantuntevalta corvettejen suhteen...viän sen sinne ilman muuta korjattavaksi jos kustannusarvio ei ole aivan pilvissä ja jos jakella on yleensäkään aikaa projektiin...mutta vielä saa tosiaan lisääkin paikkoja laittaa..

08.12.2007, 09:25
jukka.l terve.minkähän verran mahtaa maksaa corvetten korjaus,kun on etupään runko vääntynyt vähän mutta takaboksi on kunnossa.olis toinen ehjä runko samanlainen mutta takapäässä on vähän eroa enkä voi sitä laitattaa siihen.eli vanhasta takaboksi uuteen runkoon.voisko joku ystävällisesti antaa joatin hinta-arvioita.olis aika kiire täällä tiedolla.kiitos jo etukäteen vastanneille.

08.12.2007, 09:39
quote:
jukka.l terve.minkähän verran mahtaa maksaa sillain suunnilleen corvetten korjaus,kun tarvis takaboksi vaihtaa toisesta rungosta siihen.kiitos vastausista

etukäteen vasjoNote! This message was posted anonymously!

07.01.2008, 19:51
Savossa Keiteleellä on kaveri joka tekee lasikuidusta jotakin. jopeshotrod,fi/