Pasi
28.12.2007, 18:15
Topicissa http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/topic.asp?TOPIC_ID=32047 puhutaan lyhyesti rankun pyöränlaakereista ja Ahosensetä toteaa:
quote:
Kaikissa Range Rover Classic-malleissa (70-94) samat, sekä edessä että takana, 2 per napa.
Myös Discovery S1 ja Defender sama. Tosin malli vaihtuu ihan uusimmissa Defendereissä toiseen, joka on kuitenkin vaihtokelpoinen vanhan kanssa. Näissä myös kiristystapa ja pyöränmutteri hiukan erilainen
Mutta kuinkas helppoa tuon vaihto on Disco S1:ssä, oikea etu? Helppous on suhteellinen käsite, mutta tarvitaanko erikoistyökaluja? Onko jotain erityistä huomioitavaa? Laakerinvaihtosatsia myy vaikkapa Motonet, joka mainostaa että paketissa on kaikki mitä tarvii yhden pyörän hoitamiseksi. Onko tosiaan _kaikki_? Pitäskö hankkia muualta, Karaasi, Paja, HuoltoRep, joku muu hyvä ostopaikka? Tarvike vai merkkiosat?
Ei oikein ole vielä kokemusta kertynyt discosta, joten vinkit tervetulleita. Vai vienkö suosiolla jollekin korjaamolle?
--
T: Pasi
Volvo C303-Punanen
quote:
Kaikissa Range Rover Classic-malleissa (70-94) samat, sekä edessä että takana, 2 per napa.
Myös Discovery S1 ja Defender sama. Tosin malli vaihtuu ihan uusimmissa Defendereissä toiseen, joka on kuitenkin vaihtokelpoinen vanhan kanssa. Näissä myös kiristystapa ja pyöränmutteri hiukan erilainen
Mutta kuinkas helppoa tuon vaihto on Disco S1:ssä, oikea etu? Helppous on suhteellinen käsite, mutta tarvitaanko erikoistyökaluja? Onko jotain erityistä huomioitavaa? Laakerinvaihtosatsia myy vaikkapa Motonet, joka mainostaa että paketissa on kaikki mitä tarvii yhden pyörän hoitamiseksi. Onko tosiaan _kaikki_? Pitäskö hankkia muualta, Karaasi, Paja, HuoltoRep, joku muu hyvä ostopaikka? Tarvike vai merkkiosat?
Ei oikein ole vielä kokemusta kertynyt discosta, joten vinkit tervetulleita. Vai vienkö suosiolla jollekin korjaamolle?
--
T: Pasi
Volvo C303-Punanen