mikkohen
07.12.2007, 22:08
TURBOSTA DIILI JO SOVITTU
Hukkaportillinen turbo nyt kaupan. Jäi tarpeettomaksi tuossa kesän turbotusurakassa. Tuolloin todettiin vialliseksi, mutta nyt on laakeroitu ja tasapainotettu (puntitettu?) uudelleen. Ei ole käytetty tuon jälkeen paikoillakaan. Ei tunnu pitkittäis välystä akselista heilutellessa. Turbon laakeroija (tekee sivubisneksenään) totesi kunnon olevan hyvä/tyydyttävä, joten pelaa... TUOTTEELLA EI TAKUUTA
Kompressiopesässä merkintä 42 ja pakopuolella 046. Lähtösin vissiin jostain valmetista!?
Ja kuvat ko ovat niin kivoja
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/mikkohen-Kuva%20004_640x480.jpg
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/mikkohen-Kuva%20007_640x480.jpg
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/mikkohen-Kuva%20009_640x480.jpg
Sitten ois vielä tarpeettomana BJ40 Ilmansuodatin härpäkkeet(Öljykylpy) ja pätkä hyväkuntoista pakoputkea ( "alkuperäinen"?), eli se pakosarjalta ensimmäinen pötkylä. Noista vois saada kuvia tuossa Jouluviikolla/joulunjälkeen
Ja hintoja; Oisko turbo 250, suodattimelle ja putkelle pitäis keksiä vielä hintaa. Turbon voisin vaihtaa vaikka Berttaan sopivalla ohjaintehostin paketilla esim. HJ (lue--> pumppu, tehostettu simpukka, ohjauksen vermeet yms.)
Turboa saa tulla tänne kuopioon heiluttelemaan vaikka rahojen kanssa tai muussa tapauksessa ostajalle lähetyskulut.
Mikko Heikkinen
mikkohen@dnainternet.net(27.12-07 asti)
0408412793
BJ40 vm.79
SLCK #378
http://kuvablogi.com/blog/2396/1/
Edited by - mikkohen on 07/12/2007 22:08:39
Edited by - mikkohen on 07/12/2007 22:10:10
Edited by - mikkohen on 08/12/2007 08:29:26
Hukkaportillinen turbo nyt kaupan. Jäi tarpeettomaksi tuossa kesän turbotusurakassa. Tuolloin todettiin vialliseksi, mutta nyt on laakeroitu ja tasapainotettu (puntitettu?) uudelleen. Ei ole käytetty tuon jälkeen paikoillakaan. Ei tunnu pitkittäis välystä akselista heilutellessa. Turbon laakeroija (tekee sivubisneksenään) totesi kunnon olevan hyvä/tyydyttävä, joten pelaa... TUOTTEELLA EI TAKUUTA
Kompressiopesässä merkintä 42 ja pakopuolella 046. Lähtösin vissiin jostain valmetista!?
Ja kuvat ko ovat niin kivoja
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/mikkohen-Kuva%20004_640x480.jpg
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/mikkohen-Kuva%20007_640x480.jpg
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/mikkohen-Kuva%20009_640x480.jpg
Sitten ois vielä tarpeettomana BJ40 Ilmansuodatin härpäkkeet(Öljykylpy) ja pätkä hyväkuntoista pakoputkea ( "alkuperäinen"?), eli se pakosarjalta ensimmäinen pötkylä. Noista vois saada kuvia tuossa Jouluviikolla/joulunjälkeen
Ja hintoja; Oisko turbo 250, suodattimelle ja putkelle pitäis keksiä vielä hintaa. Turbon voisin vaihtaa vaikka Berttaan sopivalla ohjaintehostin paketilla esim. HJ (lue--> pumppu, tehostettu simpukka, ohjauksen vermeet yms.)
Turboa saa tulla tänne kuopioon heiluttelemaan vaikka rahojen kanssa tai muussa tapauksessa ostajalle lähetyskulut.
Mikko Heikkinen
mikkohen@dnainternet.net(27.12-07 asti)
0408412793
BJ40 vm.79
SLCK #378
http://kuvablogi.com/blog/2396/1/
Edited by - mikkohen on 07/12/2007 22:08:39
Edited by - mikkohen on 07/12/2007 22:10:10
Edited by - mikkohen on 08/12/2007 08:29:26