View Full Version : LJ:hin BJ:n vinssi-kartaani kysymys
Eli voiko vinssinkartaanin rakentaa tuohon LJ:hin ilman tuota Bj:n "kannatinlaakeria" eli päihin vaan ristikot? Vai tarviikohan tuo sitä "kannatinta"?
Note! This message was posted anonymously!
Laakiaasi
23.11.2007, 17:30
Pelaa kyllä ilman kannatinta, mutta kyl se hyvä siel ois olla. Ite tein HJ vinnsi kartaaniloisest LJ:n sopivan
Ja jos laitat myös BJ:n vinssin se pyörii väärinpäin LJ:n omalla yksisuuntaisella ulosotolla.
Tarkoitus kelata vaijeri kelalle toisinpäin, ja laskea rullakitaa alaspäin. liekkö kellään kuvia tuosta kartaanista LJ:ssä paikoillaan?
Note! This message was posted anonymously!
Laakiaasi
23.11.2007, 23:24
HooJiist sattuu kyl kaks suuntanen ulosotto läjään ja läjän vivuthan on valmiiks kaksuuntaselle.
Voisin vaikka huomen yrittää muistaa ottaa kuvii...
Hmmm,
mulla on ilmeisesti BJ:n vinssi Ljssä ja en kyllä keksinyt miten saisin suoran kardaanin mahtumaan ulosotolta vinsille. Nyt tukilaakeri on suunnilleen etuakselin kohdalla moottorinkiinnikkeeseen pultatussa kannakkeessa. Tähän tietty vaikuttaa se, millä kohti vinssi on ja sekin varmaan että mulla on vielä painunut vakioalusta eli etuakseli varsin lähellä runkoa.
Kuvia vinssistä projektit topicissa (koirankoppi) ja mahdollisesti saan sinne kuvia kardaanistakin ensviikolla. Sat syystä piti viedä kardaani oiottavaksi...
Ainiin, mulla on vinssi "oikeinpäin" ja sisäänkelaus pakilla. Kärsivällisen miehen hommaa...Muuta haittaa siitä kai ei juurikaan ole?
T
Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys-siinä vasta sankari.