Sami
16.11.2002, 20:02
Olen tulossa USAsta kevaalla LT1 -92 coupen ja Olds/Chevy Aleron kanssa. Onko teilla kokemusta, tarvitaanko rekisterointiin automallista vaatimuksenmukaisuustodistusta yms? Vai pystyyko yksityinen rekisteroija kayttamaan/hyodyntamaan Suomen Chevrolet-maahantuojan dokumentteja vuoden -92 Corvetelle ja 2000 Aleroon? Ellei se ole mahdollista/kannnattavaa, varmaan pitaa yrittaa metsastaa niita taalta...
Minulla ei ole kokemusta Corveten vara/kulutusosa tarjonnasta ja hintatasosta Suomessa. Voisitteko antaa vinkkeja, mita ylimaaraisia osia kannattaisi pakata konttiin? Auto on hyvakuntoinen 60kmailia mittarissa oleva automaatti.
Olen todella mielissaan lukenut palstaanne ja aion ehdottomasti liitty tulevisuudessa clubiinne.
Aurikoisin terveisin Kaliforniasta,
Sami
Minulla ei ole kokemusta Corveten vara/kulutusosa tarjonnasta ja hintatasosta Suomessa. Voisitteko antaa vinkkeja, mita ylimaaraisia osia kannattaisi pakata konttiin? Auto on hyvakuntoinen 60kmailia mittarissa oleva automaatti.
Olen todella mielissaan lukenut palstaanne ja aion ehdottomasti liitty tulevisuudessa clubiinne.
Aurikoisin terveisin Kaliforniasta,
Sami