PDA

View Full Version : Ostettu O:HJ:n Vaihdelaatikko /Tarve OHI !

sakari65
31.10.2007, 21:23
VÄLITETTY ILMOITUS
Pitäs istua HJ61 vm.-88 koneen perään,viislovinen mieluummin
Käykö mistä mallista ? esim.HJ60
Hätätapauksessa nelilovinen
Mieluummin tänne tai privana
Hätätapauksessa 045-1360112

Eli missä päin,kunto ja hinta sekä mahd.puh.nro

Suzukilla Eteenpäin...

Edited by - sakari65 on 07/11/2007 17:57:18

Urbancityboy
01.11.2007, 16:04
jos meinaa nelilovista 61:seen, niin kannattaapi laittaa sitten kardaaneista ja akselilaipoista ostoilmo samalla kertaa...ihan vaan oli pakko laittaa tiedoksi, ettei käy kuin täällä kävi, yllätti kertakaikkiaan.

pakkeli, ystävä vai vihollinen?

bj45lava
01.11.2007, 17:37
Kaverilla kaupan kokonainen 5v loota ja lisäksi yks samanlainen palasina, osat mulla nurkissa
tuo kokonainen otettu toimivana autosta pois. Ainoona erona, että on keppijakolootalla eli ei alipainetoiminen, mutta keppi on mukana.

Toyota-laatuun voit luottaa... ja paskat...

sakari65
01.11.2007, 19:56
KIITOS TIEDOSTA !

quote:
jos meinaa nelilovista 61:seen, niin kannattaapi laittaa sitten kardaaneista ja akselilaipoista ostoilmo samalla kertaa...ihan vaan oli pakko laittaa tiedoksi, ettei käy kuin täällä kävi, yllätti kertakaikkiaan.

pakkeli, ystävä vai vihollinen?

Suzukilla Eteenpäin...

sakari65
02.11.2007, 11:13
Jos sais kaverin yhteystietoja niin vois soitella,
privana tai miten vain

quote:
Kaverilla kaupan kokonainen 5v loota ja lisäksi yks samanlainen palasina, osat mulla nurkissa
tuo kokonainen otettu toimivana autosta pois. Ainoona erona, että on keppijakolootalla eli ei alipainetoiminen, mutta keppi on mukana.

Suzukilla Eteenpäin...

Teme
11.12.2007, 22:01
quote:

Olisko, purettu laatikko vielä? Tarvis päälaatikon alemman(vitosen) akselin..